niitah

lumina

Gift med forumet
Bare av ren nysgjerrighet..

Hva mer har du bastante meninger om?
Hvor gamle er de når de kan telle til 20?
Lærer bokstavlyder?
Kan grunnleggende former?

Hvis du har laget tråden av oppriktig interesse så er det jo bare å søke på personen[8D]

Er det popcorn faktoren du er ute etter så ser jeg ikke vitsen... Men for alt i verden: ha det gøy så lenge tråden blir stående [;)]

ORIGINAL: Snupså

Hvis du har laget tråden av oppriktig interesse så er det jo bare å søke på personen[8D]

Er det popcorn faktoren du er ute etter så ser jeg ikke vitsen... Men for alt i verden: ha det gøy så lenge tråden blir stående [;)]

Og det blir som regel ikke så lenge[:D]

Sga du bare drida i.

Så hyggelige og ikke minst voksne dere er!

ORIGINAL: Bymusa

Regner med at ingen av dere sa dere enige i tråden til MammaOkt om mobbing her inne!

Og om dere ikke har lest den, så burde dere kanskje tatt en titt i den.

Enig

Seier ikkje at eg er enig med niitah i hennas meiningar..

Men å lage ein sånn tråd blir rett og slett mobbing.. og veldig lite voksent!

Kanskje folk burde tenke seg litt meir om?

Ja tror ikke Niiitah går på enkeltpersoner. Hun tar hele hurven på en gang[8D]

skulle ha lagt inn noen latter smiley' er her men surfer på mobil for pc er ustabil så får nøye meg med noen sånne:[8D][;)][:D] Eller noe sånt...

Visst du skal være sånn, da kan du jo ta det på PM![>:]

Syns Nitah e tøffe eg som tørr å stå for sine EGNE meininger, sjøl om det provosere mange. Alle trenge jo sje vera enige med kverandre sine synspunkter her inne, om Nitah meine det hu meine så la hu meina det. Ser virkelig sje problemet med det, og denne tråden e patetiske.

TS, du synke lavt når du lage sånne tråder!

Denne tråden gikk langt over streken!
Greitt man ikke er enige med andre, men å starte en tråd slik er rett og slett bare usakelig!

Back
Topp