Nien som har dette?

elskebarn

Flørter med forumet
I går hadde jeg litt stikkinger som gikk over til svake mens murringer.
I dag har jeg murringer nedover lårene og . Noen andre som har det? Normalt? Husker ikke siden sist som er 5 år siden, så blir engstelig.

Jepp, hadde det mye rundt uke 8-10. Tror det er bare livmora å alt som fester seg å sånn. Hatt murringer, knivstikk følelser, stikninger over hele magen å lårene. Har trodd det var noe galt, men alt er fint her og er over 12 uker nå. Så tror det meste av stikninger å småsmærter som kommer og går er normalt:dance011

Ja det er normalt, men blir så engstelig for det skal gå galt. Jeg trøster meg nå med det, at jeg ikke har hatt blødninger, så er det bra.

Oh yes. Satt på kino i går og hadde vondt, faktisk. Husker jeg tenkte «nå går det galt», og klarte nesten ikke fokusere på filmen. Var sikker på at nå blødde jeg. Gjorde ikke det og smertene gikk over etter jeg fikk sovet :)

De sier at rundt uke ti prøver livmora å bane seg vei gjennom bekkenet og at det derfor kan verke litt ekstra. Jeg hadde et par dager denne uka hvor jeg hadde veldig menssmerter og var bekymra, men så gikk det bedre og nå er det bare vanlig verk :)

Jeg er 12pluss 3 og har ikke hatt sånne murringer,så derfor litt bekymra. Men godt det er flere av oss som har litt murringer.

De sier at rundt uke ti prøver livmora å bane seg vei gjennom bekkenet og at det derfor kan verke litt ekstra. Jeg hadde et par dager denne uka hvor jeg hadde veldig menssmerter og var bekymra, men så gikk det bedre og nå er det bare vanlig verk :)

Jeg er 9+5 i dag og har hatt ganske vondt de siste dagene, så dette var skikkelig digg å lese. Føles ganske uskyldig, men blir jo bekymret for at det er starten på slutten likevel :nailbiting:

Back
Topp