Nicket ditt...

Det er navnet mitt[:D]

ikke så fantasifull her heller[8D]er nok navnet mitt[;)]

Han ene jeg er tante til kunne ikke si navnet mitt når han var liten, så Audhild ble Ødi..... så sånn er det [:D]

jeg har mitt, pga når jeg var lita kalle jeg meg for mitteminda. det var liksom Lille Linda det sku være :P

Mitt nick er rimelig åpenlyst det også, jeg er så heldig å få være Oda prinsessa mi sin mamma[:D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

ingen bakgrunn[:)]

er veldig dårlig på å finne nick, så da ble det det jeg har[:)]

sign,

er også medlem i mai 08 så da het jeg maigullet når jeg meldte meg inn. har liksom ikke følt noe behov for å bytte det enda[:D]

Gåte er en av bikkjene mine...ikke mer spennende enn det egentlig [:D]

smurfedilla [:D]
og jeg syns så absolutt at det skulle finnes en bleiesmurf [8D]

Har bare så dårlig fantasi..

Jeg er født i tvillingenes tegn i 74, så da ble det bare det[:)]

Fordi jeg satt og døtta i meg bounty-sjokolade mens jeg registrerte meg... Bounty er godt! 

Er ikke noe mer spennende enn at jeg heter Elin :) Lite fantasifullt, ja.

Ble kalt det da jeg var liten, oxo bruker søsknene mine det når de skal "erte" meg litt [:)]

Den ene katten min het det, så da ble det til det da jeg reginstrerte meg for noen år siden..
Skulle bytte nick etter hvert, men så ble det så unaturlig på sep2007 forumet at jeg bare beholdt det..
Er egentlig et tungvindt nick, men men [8D]

sliter med dette ticker greiene jeg as.. sliter medå få det permanent inn her.. nicket mitt falt seg naturlig for meg egentlig.

ORIGINAL: første barn på vei

sliter med dette ticker greiene jeg as.. sliter medå få det permanent inn her.. nicket mitt falt seg naturlig for meg egentlig.

du må legge den under signatur på din profil

Back
Topp