Nicket ditt...

TouchOfVanilla

Glad i forumet
Hvorfor har du akkurat det nicket du har? er det en story bak det?[:D][:)]

Ingen story her.. Gjemmer meg enda...[8D]

Ikke noen spesiell historie når det gjelder mitt nick gitt.. Jeg heter Lise, vil gjerne bli mor og har blit kalt Lisemor oppgjennom åra også:) Å er født i 83![:)]

Noe så avansert som navnet mitt.. Dårlig fantasi, ja... Het Malin&Patrick før[8D]

Kjæresten min kaller meg for Gull eller Gullet og jeg kaller han for det så babyen blir da MiniGull <3 hehe

Det var en gang en liten gutt som jeg passa som aldri klarte å si navnet mitt. Så han kalte meg bare Oka...så da heter jeg det da[:D] Den lille gutten er blitt stor nå[:)][:)]

Jeg ble kaldt Diddi før[:)]

Barndoms venninne som ikke kunne si navnet mitt.. så det ble Molle.. og mamma fordi jeg skal bli mamma:D

Begge navna mine er slått sammen.
Å så "sprita" jeg d opp med legge inn et 9 tall inni..[;)]
Dette er forsåvidt også klengenavnet mitt,som jeg har hatt i snart 15 år nå..[;)]

ble kalt for Lisuz som liten , så det henger vel etter [:D]

Fullstendig random.[:D]

Første jeg kom på da det jeg vanligvis bruker å kalle meg på forum var opptatt.
Men så har jeg også en stor forkjærlighet for "putlesko" også da. [;)]

Jeg elsker jo barn, og føler at det bor veldig mange barn i hjertet mitt ettersom jeg
har jobbet i tre barnehager og to barneskoler siden jeg var 18.

Derfor så føler jeg at jeg på en måte "har mange barn", men nå ønsker jeg meg "min egen" [:)]

En kan jeg jeg kan legge hver kveld, smøre matpakke til, følge i barnehagen og kjøpe klær til.
Sånt man selvfølgelig ikke gjør med barn man jobber med [8D]

Katten til en kamerat av storebror het for Nosen. Og så begynte han bare å kalle meg det, sånn for å være festlig. Hehe! Så da har det alltid vært LilleNos, iblant ca hundre andre teite kallenavn [:)]

Ikke mer spennende enn at jeg heter Elin Kristine... Orket ikke tenke så mye på navn, for jeg var så utålmodlig etter å komme inn hit[:D]

Ingen spesiell, men markmus er veldig søte da [;)]

Kathrine var ikke ledig, heller ikke kathrinemor, så da ble det KathMor gitt... Var ikke så oppfinnsom da jeg sku velge navn [8D]

Fordelen med å ha ett spesielt navn, er at det er sjelden brukt:)

Ulempen er at jeg fortere blir gjenkjent...

ORIGINAL: sånja

Ingen story her.. Gjemmer meg enda...[8D]

me2...[:D]

Back
Topp