Nicket ditt på forumet

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Syns alltid det er gøy å lære mer om personen bak forum nicket. :)

Hvorfor bruker du akkurat det nicket her på forumet? Har du tidligere hatt et annet nick?

Jeg ble med på forumet i dag, og brukte i begynnelsen Inghu. Endret det nå fordi det sa ikke så mye om meg, og det er litt for nærme mitt egentlige navn til at jeg er helt komfortabel. Så i stedet ble det Polying.

"Polying" er en referanse til det at jeg er polyamorøs + navnet mitt som begynner på "Ing". Men det kan også tolkes som en kortform av det engelske ordet "polymorphing" som betyr noe(n) som endrer form. Og slik føler jeg jo at jeg har det for tiden... At jeg vokser og endrer meg til noe nytt, i takt med at den lille vokser der inne. :)

Kort sagt så føles Polying mye mer meningsfult enn Inghu gjorde.

Var tidligere xlibrax80.
X'ene hadde egentlig ingen betydning. Libra for vekten og 80 for årstall.
Nå har jeg mars2015_des2017
Har en datter født i mars 2015 og har termin desember 2017 [emoji4]

Skogbunn fordi det er det fredeligste ordet jeg vet om.
Og det gir meg en ro i sjelen å tenke på en skogbunn med lysning og myke tuer til å sitte på.
Og litt fordi det plutselig falt meg inn da jeg skulle lage meg nick. [emoji6]

Nå har jeg mars2015_des2017
Har en datter født i mars 2015 og har termin desember 2017 [emoji4]
Det gir mening. :)

Skogbunn fordi det er det fredeligste ordet jeg vet om.
Og det gir meg en ro i sjelen å tenke på en skogbunn med lysning og myke tuer til å sitte på.
Og litt fordi det plutselig falt meg inn da jeg skulle lage meg nick. [emoji6]
Åååå, det er så sant det. Skogbunn er et veldig fredelig ord. :) Skogbunnen er jo også veldig fertil (det kryper og kravler og vokser og gror), og det passer jo også på en måte. :)

Vært med meg siden jeg var tjue. Er en karakter jeg lagde til ett amatørteaterskuespill. Frøken Ubeleilig

Mitt betyr egentlig ingenting og sier ikke noe om meg som person. Det er tatt fra en hest, litt fordi jeg er lite oppfinnsom og litt fordi det gjør meg anonym.

Blanding av fornavnet og pikenavnet mitt, også årstallet jeg ble født. Ganske kjedelig egentlig :-)

Laget nicket når jeg var gravid sist. Jeg liker disney og skulle bli mamma [emoji23]

''Lil'' fordi jeg fikk en liten en ''lil one''
''17'', for jeg var 17 år da han kom :)

Fordi vi var prøvere i lengre tid før spiren satt, og har hatt dette nicket i andre forum også :) Lett å gjennkjenne om det er noen andre fra andre forum her :)

Habibti betyr kjære på arabisk, så det er "kjælenavnet" mannen min har på meg. :)

Cath er kallenavnet mitt og 141 var innloggingen min på kassen på min forrige jobb [emoji85]

Har brukt dette nicket på ulike forum før også. Navnet Sheherasade er fra 1001 natt. Valgte det fordi hun holdt på sultanens interesse så han kom tilbake natt etter natt etter natt... ;)

Back
Topp