Nickene deres?

helen79

Forumet er livet
Dere som har litt rare, morsomme, snåle nick? Hvordan fant dere på de?

Jeg var ikke så fantasifull, hehe...

mitt er heller ikke særlig bra, men Taranita husker jeg at jeg begynte å kalle meg på Ba-snakk når jeg var ungdom, hehe, så bare beholdt det navnet videre. Heter jo faktisk Isabell i virkeligheten så minner ikke noe om mitt navn i det hele tatt. Men så fikk jeg Sebastian og endret det til T@r@nit@s øyensten fordi han betyr alt for meg[:D]

Åkei, kult.

God tur i helgen foresten.
Vi har vært gift i 7 år nå, men har ikke hatt bryllupsreise[:(] Var en helg p¨å Karmøy da. JIPPI!!![&:][;)][8|]

ORIGINAL: helen79

Åkei, kult.

God tur i helgen foresten.
Vi har vært gift i 7 år nå, men har ikke hatt bryllupsreise[:(] Var en helg p¨å Karmøy da. JIPPI!!![&:][;)][8|]

tusen takk, hehe, 7 år uten en liten kjærlighets tur, jaja, ikke alltid det passer inn vettu[:D] kanskje han overraskder deg en vakker dag

Hehe, ja kanskje det.
Vi har hatt 3 alene turer, vekk hjemmefra da, på disse årene vi har hatt barn. Eke mye det. Men men håper det ordner seg snart, hehe.[;)]

Jeg ville bytte bare nå, har såå kjedelig navn måtte finne på no[:D][:D][:D]

Og dette passe meg bra da[8D]

Hehe, liker du Baileys, eller?

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

mitt er heller ikke særlig bra, men Taranita husker jeg at jeg begynte å kalle meg på Ba-snakk når jeg var ungdom, hehe, så bare beholdt det navnet videre. Heter jo faktisk Isabell i virkeligheten så minner ikke noe om mitt navn i det hele tatt. Men så fikk jeg Sebastian og endret det til T@r@nit@s øyensten fordi han betyr alt for meg[:D]

*host host*
Jeg har alltid lest nicket ditt som Tarantia.
[:D][:D]

haha, vet du, det tror jeg det er flere som har gjort, noen ganger når jeg får egen tråd så står det helt annerledes enn hvordan det faktisk skrives, hehe[8D]

Hehe, ja kanskje det.
Vi har hatt 3 alene turer, vekk hjemmefra da, på disse årene vi har hatt barn. Eke mye det. Men men håper det ordner seg snart, hehe.[;)]

det er ikke mye, men kanskje du er sånn som meg som egentlig ikke har lyst å levere dem fra deg, jeg er nemlig sånn. Liker helst å ha ham hjemme selvom vi virkelig hadde hatt godt av litt alenetid

Jo, faktisk, jeg kan gjerne bare levere de fra meg iblandt, haha. Men savner de med engang omtrent. Er såå delig med fri. Men har ikke vært for mye hvertfall. Vi har jo hatt en natt alene iblandt hjemme. Men det er ikke helt det samme.[;)]
Men så har jeg tre og du bare en foreløbig, bare vent du, til du ikke kan vente til å bli *kvitt* de hehe.[&:][:D]

Hehe, liker du Baileys, eller?

Jepp

vet ikke om jeg går under kategorien,   men var vel noe snakk om hvor slappe pupper vi hadde etter endt amming som gjorde utslaget her[:D][:D]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

mitt er heller ikke særlig bra, men Taranita husker jeg at jeg begynte å kalle meg på Ba-snakk når jeg var ungdom, hehe, så bare beholdt det navnet videre. Heter jo faktisk Isabell i virkeligheten så minner ikke noe om mitt navn i det hele tatt. Men så fikk jeg Sebastian og endret det til T@r@nit@s øyensten fordi han betyr alt for meg[:D]

*host host*
Jeg har alltid lest nicket ditt som Tarantia.
[:D][:D]

ehhhh..jeg også.. måtte faktisk se veldig nøye her før jeg fant forskjellen.. hehehehe.[:D][:D][:D]

Back
Topp