Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: helen79
Åkei, kult.
God tur i helgen foresten.
Vi har vært gift i 7 år nå, men har ikke hatt bryllupsreise[:(] Var en helg p¨å Karmøy da. JIPPI!!![&:][;)][8|]
ORIGINAL: Asil
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~
mitt er heller ikke særlig bra, men Taranita husker jeg at jeg begynte å kalle meg på Ba-snakk når jeg var ungdom, hehe, så bare beholdt det navnet videre. Heter jo faktisk Isabell i virkeligheten så minner ikke noe om mitt navn i det hele tatt. Men så fikk jeg Sebastian og endret det til T@r@nit@s øyensten fordi han betyr alt for meg[:D]
*host host*
Jeg har alltid lest nicket ditt som Tarantia.
[:D][:D]
Hehe, ja kanskje det.
Vi har hatt 3 alene turer, vekk hjemmefra da, på disse årene vi har hatt barn. Eke mye det. Men men håper det ordner seg snart, hehe.[;)]
Hehe, liker du Baileys, eller?

ORIGINAL: Asil
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~
mitt er heller ikke særlig bra, men Taranita husker jeg at jeg begynte å kalle meg på Ba-snakk når jeg var ungdom, hehe, så bare beholdt det navnet videre. Heter jo faktisk Isabell i virkeligheten så minner ikke noe om mitt navn i det hele tatt. Men så fikk jeg Sebastian og endret det til T@r@nit@s øyensten fordi han betyr alt for meg[:D]
*host host*
Jeg har alltid lest nicket ditt som Tarantia.
[:D][:D]