Nick

Så herlig! Dverghamster altså. Det hadde jeg også. I et døgn. Den forsvant bak skapet og mamma støvsugde den opp ved et uhell. Tror den sovnet stille inn av sjokket. Han het forøvrig Sigurd:P

Uff da, stakkar :(
Min levde vel i ca to år. Hun sovnet stille inn i buret sitt. Ikke uventet da hun skrantet veldig på slutten, gamle dama. <3

Uff da, stakkar :(
Min levde vel i ca to år. Hun sovnet stille inn i buret sitt. Ikke uventet da hun skrantet veldig på slutten, gamle dama. <3
Så koselig at hun ble så gammel. de lever vel sjelden så lenge. Altså hva vet jeg liksom men :P

Mannen er dessverre ikke proffspiller i England, så kunne ikke bli fotballfrue. Endte med Politifrue i stedet siden han jobber i politi.

Var gravid da jeg meldte meg inn og både samboer og jeg har fornavn som begynner på M :)

Min første kjærlighet kallte meg dette. Han brukte nesten ikke navnet mitt.
Han er dessverre død nå.

Jeg er en frue, jeg elsker bobler:D

Det bare ble sånn, tilfeldige bokstaver som hørtes greit ut og årstallet mitt

Gubben er bonde,forsåvidt jeg også,har bare ikke kommet helt inni d enda siden vi nettopp har flyttet sammen og fordi jeg er mamma,og født i 85,så da ble d bondemamma85:)

Hadde en periode i livet hvor daim gikk ned på høykant, nicket har fulgt meg I noen år. Mitt andre mulige nick er for likt mitt eget navn

Nei, slike man lager i badekaret:wacky:
Åh så dumt, for jeg liker de på flaske best :D Det jeg savner mest i demme graviditeten rett etter et svært fenalår å sette tenna i:P Alle andre gravide bare "jeg savner salami" :rolleyes:

Back
Topp