Nici!!!

Looney

Forumet er livet
VIP
Prøv å få blitt med på Drammens treffet du også a??

Hadde vært koselig å bli kjent med deg og[:)][:)][;)]

Ingen av oss andre kjenner hverandre godt vi heller...det eneste jeg vet er at ingen er skumle eller biter...[:D]

ja, kom å bli med!!
jeg har bare truffet nuppen før...

og jeg biter ikke!!!

ja vi vil du skal være med...

Sønnen min biter, men det er ikke noe å bry seg om....

Dytter litt[:)]

Må bli med [:)]

ORIGINAL: Ida_83

Dytter litt[:)]

Må bli med [:)]

ORIGINAL: Nici

Tusen takk - så koselig av dere! Jeg trodde egentlig ikke det var så mange her som bodde så nærme Drammen.
Men det er meningen at vi skal ta med oss babyene våre? (Han er jo nesten ikke baby lenger...tiden går så fort..*sukk*..)

Er ikke de barnestolgreiene oppå vanlige stoler som de har på Pigen håpløse - eller funker de? Jeg har ikke testet den, men har hørt at de var litt kjipe...

Jeg syns hvertfall de er helt forferdelige, vi måtte ta henne i vogna sist vi var der. Men de på Glass er vanlige  Ikea-stoler hvertfall [:)]
Så da er det jo greit å være der[:)]

Sønnen min biter, men det er ikke noe å bry seg om....

He he.. Det gjør min også, så jeg er vant med det. (Men han biter bare meg..)

Åhh, godt å høre at det ikke bare er sønnen min som biter... Han er nemlig helt ille på det punktet. Han ser på den han skal bite, later som han skal kose, og hogger til...

Og med 8 tenner så gjør det jæ... vondt...og når han blir snakket til, gliser han verdens største smil og danser seiersdans på gulvet....

Helt håpløs!!

Du blir med du??

På Glass har vi da vært mange ganger.. IKEA stolene er veldig greie. Kl 11? (så tidlig?) Den uken er jeg alene med lillegutt om dagen, slutt på pappas ferie, så det blir litt uvant.

Det er tirsdag dere snakker om?
(Må bare ha det inn med teskje, hjernen går litt tregt om kvelden..)

Ja det er tirsdag det er snakk om, har vel ikke helt bestemt om det blir 11 eller 12 enda, er samme for meg hvertfall, Glass åpner 11!

ORIGINAL: Ida_83

På Glass har vi da vært mange ganger.. IKEA stolene er veldig greie. Kl 11? (så tidlig?) Den uken er jeg alene med lillegutt om dagen, slutt på pappas ferie, så det blir litt uvant.

Det er tirsdag dere snakker om?
(Må bare ha det inn med teskje, hjernen går litt tregt om kvelden..)

Ja det er tirsdag det er snakk om, har vel ikke helt bestemt om det blir 11 eller 12 enda, er samme for meg hvertfall, Glass åpner 11!

Tolv passer best for meg.... da slipper vi dra så tidlig hjemmefra.... Looney er så altfor trøtt om morgenen hun....

nici må komme!!!

jeg bor på sola for tida, men kommer fra mjøndalen!

gleder meg å komme meg hjem litt på ferie!!!

samme for meg når det blir, 11 eller 12!!
de som kommer langveisfra får bestemme(sånn med togtider og sånn!!)

Dytter [:)][:)]

Hihi, skulle egentlig dytte Drammenstråden [:D][:D][:D]

Back
Topp