Almyrida81 Forumet er livet VIP 28 Aug 2008 #3 Jooooo..! Såg en gang en film som hette "Backbeat".. Der var han med.. NICE! [:D]
~PrincessRisk~ Elsker forumet 28 Aug 2008 #6 Han er deilig!!!! Jeg har en film han er naken i... [:D][:D][:D][:D]
C camdi Glad i forumet 28 Aug 2008 #7 ORIGINAL: ~Ritamor~ Han er er NICE ass!!!!! [:D][:D][:D][:D] Kem e han?
B Bruker763eli Forumet er livet 28 Aug 2008 #11 Hver sin smak[:D] (Og jeg aner ikke hvem han er heller[8D]) Googla litt på "Backbeat" jeg ....er det han Stephen Dorff???? (Mye finere uten alt det der rufsete håret og skjegget!!)
Hver sin smak[:D] (Og jeg aner ikke hvem han er heller[8D]) Googla litt på "Backbeat" jeg ....er det han Stephen Dorff???? (Mye finere uten alt det der rufsete håret og skjegget!!)
BIBBI3 Forumet er livet 28 Aug 2008 #12 ORIGINAL: Elimor Hver sin smak[:D] (Og jeg aner ikke hvem han er heller[8D])
M memories Guest 28 Aug 2008 #13 Stephen Dorff[:D][:D][:D] Trodde det bare var je gi min ungdom som likte han altså...syns han er litt sexy ja[;)]
Stephen Dorff[:D][:D][:D] Trodde det bare var je gi min ungdom som likte han altså...syns han er litt sexy ja[;)]