NICE :o)

lomittra

Glad i forumet
For en fin søndag [:)] Var ute en times tid og lekte med storesøster mens lillemann sov i vogna på formiddagen. Storesøster var sliten så det ble en blund på henne når jeg la lillemann. Og nå har jeg rukket både en treningsøkt, dusje OG ta hårkur mens de sover [:D]

OG BEGGE SOVER FORTSATT [:D][:D] Det er luksus i en tid man selv står nederst på prioriteringslista 

Jaja, så ser det litt bomba ut her da, for jeg har ikke ryddet en enste leke... So what?!?! JEG føler meg værtfall vel [:)] Lukter deilig av håret mitt gjør det også [:D]

Ja det er virkelig balsam for kropp og sjel [:)] Nå har lillemann vært rolig på gulvet mens jeg og storesøster spiste middag også [:D] 

Så HERLIG!!![:D][:D]

De minuttene eller timene er LUKSUS!!![:)] Ikke bry deg om rotet da, nyt heller alene og velvære tiden![:)]

ÅH! Herlig altså! Jeg satser på å få dusje i kveld når mini er lagt for natten :-)

Veldig bra prioritering - de lekene gikk jo ingen vei [;)] Så nydelig å få litt tid til å bare være DEG!

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Veldig bra prioritering - de lekene gikk jo ingen vei [;)] Så nydelig å få litt tid til å bare være DEG!

Signerer![:D]

Back
Topp