x1x~Strawberry~ Forumet er livet 8 Sep 2007 #1 Hvor er hun? syns det er lenge siden jeg har sett henne [&o]
papayamammaen Forumet er livet 8 Sep 2007 #2 Hun skrev noe i går, sa at hun var sliten og ikke har mye overskudd pga graviditeten. [&o][:)]