nica85

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Hvor er hun? syns det er lenge siden jeg har sett henne [&o]
 
Hun skrev noe i går, sa at hun var sliten og ikke har mye overskudd pga graviditeten. [&o][:)]
 
Back
Topp