nica85

papayamammaen

Forumet er livet
Her kommer en ekte papayaklem til deg!

Har du lyst til å spise hamburger i Bjerkvik sammen med meg en gang i neste uke? Ingenting er som en bjerkviking for å få opp humøret i en ellers grå hverdag!! [:D][:D]

Det kan ikke bli på mandag, for da er svigers her, og ikke fredag, for da blir bestemor 75 år. [:D]

Hihi, jo, men kan vi drøye litt da, e så mye me dåpsforberedelsa osv. Æ hadde egentlig tenkt å fære aleina bortover, ilag me papayababyen, og jeg pappen litt fri. Men det kan jo hende at han bli me. Han e ihvertfall veldig mye eldre enn dæ.. Men han e veldig grei å prate me, mye flinkere enn mæ på sånn snakk! [:)][:D]

*fniiiiiiiis*
Skal ta en prat me han i morra! Må luske litt for han ser bittelitt skrått på de her babyverdengreiern mine [8D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Yakine~

ORIGINAL: papayamammaen

*fniiiiiiiis*
Skal ta en prat me han i morra! Må luske litt for han ser bittelitt skrått på de her babyverdengreiern mine [8D][:D][:D]

hæhæhæ??[8D][8D] *fniiis*

*blander meg uut igjen*

Neida, jeg skulle faktisk si at Yakine har vært med og bidratt til at bv gikk litt opp i kurs, men så tenke jeg at folk sikkert ikke gidder å lese denne tråden, så da lot jeg være å gi deg kreditten du fortjener, min kjære badenymfe! [:D]

å, søren og, jeg skulle vært der oppe jeg også nå i stedet for i sugust...
så skulle jeg stoppa på bjerkvik på vei til setermoen...[:)]
kose dere da!! (*mimrer om bjerkvik* hihii)

Back
Topp