NIBT TEST.

Kaktusblomster

Blir kjent med forumet
På ultralyd i dag ble det oppdaget at det er avvik på fosteret. Mistenkte tykk nakkefold på 3,2 mm. Noen som har vært borti dette ? Er 11+1 idag. Har tatt NIPT TEST idag.

Hei.
Dette skjedde med min søster for noen år tilbake (9 år). Det viste seg at barnet hadde downs syndrome. Hun tok det litt tungt i begynnelsen, men i dag har jeg verdens skjønneste tantebarn, som ingen noen gang kan forestille seg uten. Hun klarer det meste og er den i familien som sprer mest glede.
Uansett utfall av test må du gjøre det som er riktig for deg. Skulle det vise avvik, eller at fosteret har downs syndrome, og du er usikker på hva du ønsker å gjøre anbefaler jeg deg å høre noen historier fra fb-gruppa NNDS norsk nettverk for downs syndrome.
Lykke til! :)

Last edited:
På ultralyd i dag ble det oppdaget at det er avvik på fosteret. Mistenkte tykk nakkefold på 3,2 mm. Noen som har vært borti dette ? Er 11+1 idag. Har tatt NIPT TEST idag.
Jeg fikk det nøyaktige samme målet på nakkefolden oppgitt på ultralyd i uke 11-12. Tok også nip-test, som viste at fosteret ikke var disponert for noen av diagnosene man tester for. Lillemann er frisk som en fisk, så det trenger nødvendigvis ikke å bety noe. Førstemann hadde også nakkefold i øverste normalsjiktet, så tror vi bare produserer barn med ganske kraftige nakkefolder. Lykke til:)

Back
Topp