Next2me vugge

Engodnrto

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen med erfaring fra å bruke next2me? Vurderer å kjøpe den, da vi ikke har så stor seng fra før, og barnefar sover veldig urolig, så samsoving kan bli vanskelig. Virker veldig deilig å slippe å løfte babyen så mye opp og ned om natten også, men heller bare dra henne til meg og tilbake i egen "seng".

Søskenbarnet mitt har den, og hun eeeelsker den.. må ha dypere seng senere, men på starten er den fantastisk .. og bedre enn mange andre bed side cribs :)
Jeg kjøpte jly, den er litt mer styr med i og med man må skru av og på ene siden

Jeg ønsker meg den og vurderte å kjøpe den. Så fant jeg ut at senga vår var en god del for høy. Har kjøpt egne ben som jeg har montert på vår seng for jeg ønsket å ha den rimelig høy.

Ellers hadde jeg nok absolutt kjøpt next to me. Fin, veier lite og kan brukes som reiseseng.

Jeg har kjøpt den, men ikke brukt den enda. Jeg så faktisk på den lenge før jeg ble gravid, for jeg kunne tenkt meg sånn til førstemann, men der brukte vi en vanlig IKEA sprinkelseng som man tok av siden. Men det får vi ikke til nå pga plass ved siden av senga.

Har ikke prøvd Next2me, men har selv vurdert det! Vi brukte sprinkelseng uten den ene siden til førstemann, og mannen har snekra en variant til andremann som skal kunne brukes til kosesofa senere.

For oss var det gull verdt med den ekstra plassen og tryggheten som en sånn ammeseng i samme høyde som sengen gir, så jeg vil absolutt anbefale å gå til anskaffelse av noe ;)

Jeg og vil ha en next2me seng i starten. Syns den ble litt dyr, mtp at den sikkert bare blir brukt de første mnd (va 0-6 mnd) før vi går over til vanlig sprinkelseng. Men så kom jeg over denne på babybanden som er helt lik, men billigere så da bestilte jeg den. Venter den i posten ila uken [emoji2][emoji1319] https://www.babybanden.no/products/titaniumbaby-cosleeper

Vi tenker å gå for den. Første barnet, men virker som en god løsning

Vi har kjøpt den, og gleder meg til å bruke den. Valgte å investere litt i den (fikk den dog på salg for 1600,- på babybanden), for den kommer også til å bli veldig praktisk som reiseseng i sommer - på hytta bl.a.[emoji4]

Back
Topp