Next2me vugge

Ja, det var det jeg tenkte på. Og om babyen skal ligge i den alene, burde vel siden være oppe? Da virker den jo ikke så praktisk.

Ja, det var det jeg tenkte på. Og om babyen skal ligge i den alene, burde vel siden være oppe? Da virker den jo ikke så praktisk.

Men ja, ellers virker den veldig fin:) bare det her jeg bekymrer meg for:p

Når den ikke står inntil din eller far sin seng så kan du jo ta opp den ene kanten, og da blir det jo som en vanlig krybbe :) ImageUploadedByBV Forum1420581018.384650.jpg det er en video under produktomtale, da ser du sikkert hvordan den festes :)

Mimmis.no selger den for 1899kr :D

Når den ikke står inntil din eller far sin seng så kan du jo ta opp den ene kanten, og da blir det jo som en vanlig krybbe :) Vis vedlegget 97794 det er en video under produktomtale, da ser du sikkert hvordan den festes :)
Ja, men så så jeg på videoen hvordan den ene sida var festet når den ikke skulle være oppe. Derfor virka det ikke så praktisk. Også tenkte jeg mer på når den skal være festet til senga, men jeg ikke ligger der :)
Om det finnes en bra løsning på dette, så er jo vugga genial :)
Ps: detter er min første, men det skjønte du kanskje? :p

Last edited:
Ja, men så så jeg på videoen hvordan den ene sida var festet når den ikke skulle være oppe. Derfor virka det ikke så praktisk. Også tenkte jeg mer på når den skal være festet til senga, men jeg ikke ligger der :)
Om det finnes en bra løsning på dette, så er jo vugga genial :)
Ps: detter er min første, men det skjønte du kanskje? :p
Det er min første også, så du er ikke alene hehe ;) hvis du kan så burde du dra innom en babyshop og se på senga. Den ser ganske solid ut, så kanskje tyngden gjør at den ikke sklir så barnet kan rulle ut f.eks. Dersom du liker den så kan du bestille den på nett :) jeg brukte mimmis.no før jul. Litt treg på å sende ut, men verdt det når man kan spare 700kr. Det er jo nok av penger som går nå :D

Det er min første også, så du er ikke alene hehe ;) hvis du kan så burde du dra innom en babyshop og se på senga. Den ser ganske solid ut, så kanskje tyngden gjør at den ikke sklir så barnet kan rulle ut f.eks. Dersom du liker den så kan du bestille den på nett :) jeg brukte mimmis.no før jul. Litt treg på å sende ut, men verdt det når man kan spare 700kr. Det er jo nok av penger som går nå :D

Ja, der får jeg kanskje litt mer forklaring også ;) må se om det finnes noe sted rundt her :)
Ja, absolutt verdt det, så takk for tips :)

Ser jo genial ut! Men tenker som deg! Jeg sover dypt om det er stille, og er alltid i bevegelse (dytter, sparker osv) så denne kan jeg ikke ha ved min side med babyen oppi. Har to vugger, den ene er Sofie vugge og den andre er Moses kurv. Begge bruker jeg masse i begynnelsen. Sofie vugga står ved min seng i babyrommet, mens kurven i stua eller drar den etter hvor hen jeg befinner meg i huset.

Ja, der får jeg kanskje litt mer forklaring også ;) må se om det finnes noe sted rundt her :)
Vurderer å kjøpe meg den selv jeg, nå. Etter å ha tenkt litt :) men jeg får ikke festet den i sengen så jeg må sjekke ut hvor stabil den er i butikk først. Kan gi deg tilbakemelding :-)

jeg vurderer den sterkt:)

jeg vurderer den sterkt:)
Jeg har vært og sett på den i dag, og jeg kommer til å kjøpe den!! :-) den har gummi på beina som gjør at den står stødig, og for de som har sengeramme så festes den ganske godt i den. Jeg har ikke det, men vuggen er jo ikke like lang som senga så det vil aldri være fare for at jeg ruller over på babyen. I tillegg kommer han til å ligge i ett nest som gjør at han ikke ruller. Gleder meg til å ligge å se på babyen min :D :D

Hadde tenkt å kjøpe en miniseng type sprinkelseng som kan brukes som benk etterhvert. Men etter å ha lest denne tråden og vist denne til min sambo, kommer vi til å gå for next2me vugge! Virker fantastisk stødig og mye mer praktisk :) blir så glad når enda en ting er klart :D

og på tilbud på mimmis:)
Da har jeg bestilt min :D den blir ikke levert før i slutten av februar, men med termin i mai så gjør jo ikke det noe :-)

Når går tilbudet ut? Noen som har peiling? :)
Aner ikke. Er redd det går ut før de får inn nye varer, det er derfor jeg bestilte nå. Men de er ganske raske på å svare om du sender dem en mail :)

Back
Topp