Da har du en reflektert treåringHva er galt med å vite hvordan de blir til? De spør jo når de er tre, hvorfor lyve?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du en reflektert treåringHva er galt med å vite hvordan de blir til? De spør jo når de er tre, hvorfor lyve?
Da har du en reflektert treåringså detaljerte bilder er ikke ment for så små barn, men det er jo opp til deg det om du vil de skal se det og hva de skal vite. Min treåring får ihvertfall ikke se og jeg synes ikke han trenger å vite detaljert hvordan barn blir til
![]()
Jeg synes også hun er kjempeflink og liker Newton, men som sagt synes jeg ikke min 3 åring har godt av å se voksne kjønnsorganer i action. Han trodde forøvrig vaginaen han så var en rumpe med bæsjJeg er 100% overbevist om at mine barn tar ikke skade av å se på dette programmet. Mye verre at fireåringer spiller spill ment for 16-18 åringer med masse vold. Ja, min treåring har spurt hvordan babyen kommer inn og hvordan den kommer ut. Og lyve gidder jeg ikke.. Når jeg var fire så viste jeg hva sex var, men jeg fikk ikke vite det av min mor men av "gutta" i gata.
Supert med Newton da, hun gjør det forståelig samtidig som hun forteller på en flott måte!
Jeg synes også hun er kjempeflink og liker Newton, men som sagt synes jeg ikke min 3 åring har godt av å se voksne kjønnsorganer i action. Han trodde forøvrig vaginaen han så var en rumpe med bæsjhvis man lar fireåringer spille voldsspill ment for 16-18 åringer DA er man ingen god forelder :-o
Det sparer jo foreldre for mange pinlige samtaler.Nei jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så fryktelig, selv om jeg hevet noen øyenbryn jeg hørte at de viste erigerte peniser. Vet ikke helt hva jeg syns om akkurat det.
Jeg fikk minimalt med info om puberteten da jeg var yngre, og måtte spørre mamma om hva mensen var ganske seint. Noe så normalt som puberteten burde ikke være tabubelagt.
Jo, men det handlet jo direkte om sex. Newton er jo mer biologi og naturfag tenker jegBle det ikke samme rabalder da NRK lagde Trekant-serien også da?
Har ikke sett gjennom alle innleggene, men i tilfelle ingen har sagt det enda så har de ikke vist noen erigerte peniser. De viste en slapp en, og forklarte med en svamp og rødt vann hvordan penis kunne bli stiv når den ble fylt av blod. I den siste episoden snakket de om sex, og da viste hun med to anatomisk korrekte modeller av kjønnsorganene hvordan et samleie funket. De siste to episodene ble lagt ut etter at vi var ferdige med pubertetskapitlet da, så jeg har ikke vist elevene akkurat det.![]()
Amen!!Newton er bra!Synes det om puberteten også er bra.
Derimot så bør noen folk få med seg hva som er målgruppen for programmene de viser barna sine![]()
Gleder meg også til fødselHar sett alle episodene vi
Og til høsten kommer fødselen, vi gleder oss
Og er ikke sex naturlig da?