Newborn setet fra Stokke

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Dere som har dette, har dere fått brukt det ennå? Her har vi ikke brukt det, bare prøvd det såvidt. Føler at hun blir hengende mer enn sittende, så jeg liker ikke bruke det ennå.
I tillegg så sover hun jo så mye, så det er sjelden det egentlig er bruk for det. For når hun ikke sover ligger hun stort sett på magen og "trener" eller så ligger hun i fanget mitt.
Er nesten så jeg tenker at det ikke trengs, men kanskje når hun blir fire måneder og skal prøve seg på litt fast føde? Eller så er de kanskje mer våkne fra tre måneder og da er det greit å ha?

Fått brukt det nesten hver dag når vi spiser middag :-) gutten min er 5 uker og er faktisk veldig mye våken, så han blir ikke så utålmodig når han kan sitte å se litt rundt seg! :-)

Mi er våken HVER gang vi skal spise middag, så vi bruker den hver dag :) Og så sitter ho i den hvis jeg skal rydde på kjøkkenet eller tømme oppvaskmaskina eller noe. Ho syns den er bedre enn vippestolen..

Får ikke brukt den vi heller. Hun sover mye og ellers liker hun seg best på fanget. Men regner med at hun trives bedre i den etterhvert :)
Og siden de helst ikke skal sitte før de kan sette seg opp selv, så regner jeg med at vi bruker den en stund.

Vi har brukt det en del, gutten er seks uker. Syns og han sank litt nedi i starten, men fikk fort til å ha ham ordentlig oppi. Fikk stramma selene godt og hatt han litt høyt opp. De gangene vi spiser ved spisebordet sitter han sammen med oss i den (såfremt han ikke sover), hvis vi står på kjøkkenet og lager mat sitter han der sammen med oss. Generelt hvis han er våken og vi ikke kan holde ham/holde ham med selskap får han sitte oppi der. Liker ikke ha ham alene på golvet i vippestolen. Der sitter han bare hvis vi er på golvet sammen med ham.

Syns også hun hang veldig oppi der, men det er sikkert en måned siden, tenkte å prøve igjen nå. Snuppa våkner ALLTID når vi skal spise eller jeg skal driste meg til en kopp kaffi, og er et skikkelig kengurubarn som overhodet ikke liker å ligge alene *litt slitsomt*

Tror faktisk at babyer har en innbygd sans som gjør at de alltid våkner når det skal spises middag. Rart det der. Vi har ikke newborn seat men baby bjørn vippestolen brukes når vi spiser og jeg har ting jeg må gjøre. Han er ikke spesielt begeistret for den. Men han kan synes den er ok i cirka 10 min. Evt. får han ligge på gulvet. Cirka like populært.... ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tror faktisk hun liker bedre å ligge på gulvet. Idag når jeg skulle spise frokost var hun våken. Da la jeg henne på treningsmatta ved beina mine. Der lå hun og koste seg og "pratet" med bikkja. Han på sin side var totalt uinteressert i henne:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruker den når vi spiser middag.
Bruker vippestolen når jeg dusjer eller lager middag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her får vi ikke brukt verken newbornsete, vippestol eller lekematte, for lillemor har tålmodighet til å sitte/ligge der sånn ca 30 sekunder (og da overdriver jeg ikke!) før hun vræler seg blå... Så Moby Wrap'en er god å ha :) Håper hun skal bli litt mer tålmodig etterhvert...

Bruker den når vi spiser middag.
Bruker vippestolen når jeg dusjer eller lager middag.

Hadde vi bare vært flinke til å spise middag ved bordet (føler vi burde det), men vi spiser middag i sofaen foran tv'en. Hvis hun er våken da ligger hun i babynestet i sofaen. Eller blir holdt av en av oss mens vi bytter på å spise:)

Hadde vi bare vært flinke til å spise middag ved bordet (føler vi burde det), men vi spiser middag i sofaen foran tv'en. Hvis hun er våken da ligger hun i babynestet i sofaen. Eller blir holdt av en av oss mens vi bytter på å spise:)
Det er liksom meg og sambos romantiske time-out i hverdagen, hehe :)
Da dekker jeg fint på og koser oss.

Her får vi ikke brukt verken newbornsete, vippestol eller lekematte, for lillemor har tålmodighet til å sitte/ligge der sånn ca 30 sekunder (og da overdriver jeg ikke!) før hun vræler seg blå... Så Moby Wrap'en er god å ha :) Håper hun skal bli litt mer tålmodig etterhvert...

Hørtes ut som sånn vi har det ja

Vi bruker den så og si hver dag. Det slår aldri feil at hun er våken til middag :p og det funker lenger og lenger for hver uke. Nå er hun 9 uker og følger godt med. I tillegg syns storesøster det er veldig stas å ha henne ved siden av seg :)

Bruker den nå, bare tul middag, siden de helst ikke skal sitte så mye. Han er nå 8 uker :) blir fort lei, vil helst bo på meg hele tiden...

sniker fra februar:
Vi bruker det innimellom på vår sønn (2 mnd). Elsker det :D

Bruker den hver dag, han er alltid våken når jeg spiser frokost og noen ganger til middag :) viss han er i godt humør synes han det er greit en god stund :)

Vi prøvde den igår, og som hun koste seg oppi der :) fikk spise varm blomkålsuppe uten å måtte kaste i meg maten. Blir nok å bruke den litt ja!

Back
Topp