Newbie :)

Ja dette er jo første gang jeg er tga, så vær så snill å vis meg litt tålmodighet, og btw så har jeg et liv utenom, så det er begrenset hvor fort jeg får gjort ting ;)
Jeg jobber med saken nå, så etter Tamara la ut link om skjult vet alle nå at dere skal sende meg pm hvis dere vil ha tilgang, men jeg har allerede skrevet ned alle som sjekket og skrev seg inn på innlegget mitt igår. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, alle som ikke skrev noe der inne kan sende meg pm.
Jeg har fri en mnd før jeg begynner i ny jobb, så jeg kan hjelpe med admin jobben en periode. :)

Jeg har fri en mnd før jeg begynner i ny jobb, så jeg kan hjelpe med admin jobben en periode. :)
Ja det hadde vært helt supert, tar imot all hjelp :p Har nå meldt opp alle som har bedt meg om det, så det gjenstår å få tilgang av moderator, men det kan ta litt tid, står at man må regne med å vente 1-3 dager :)

Ja det hadde vært helt supert, tar imot all hjelp :p Har nå meldt opp alle som har bedt meg om det, så det gjenstår å få tilgang av moderator, men det kan ta litt tid, står at man må regne med å vente 1-3 dager :)
Bare send meg en pm du, så finner vi ut av det. :)

Jeg får ikke sendt deg mld, prøvd i flere dager. Oppfyller kriteriene, så jeg vil være med :)

Hei :) jeg bare lurer på om den lukkede gruppen er åpen nå? Ikke ment som mas, bare redd for å ikke få det med meg. Vil vi få beskjed? :)

Hei :) jeg bare lurer på om den lukkede gruppen er åpen nå? Ikke ment som mas, bare redd for å ikke få det med meg. Vil vi få beskjed? :)

Gruppen er åpen den :) oppfyller du kravene så send en melding til Zephyra så legger hun deg til:)

Må man være pålogget PC for å finne gruppen? Eller holder det med appen på mobilen?

Må man være pålogget PC for å finne gruppen? Eller holder det med appen på mobilen?

Men jeg ser at du ikke oppfyller kravet om å ha vært medlem en måned enda, så det kan være derfor du ikke har fått noe beskjed :)

Back
Topp