Newbie salg på Kappahl

Feyra

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Ville bare tipse om salg på Kappahl, handlet en hel bærepose med klær fra Newbie, de har nå 70% og i tillegg 2 for 1. Betalte 350,- og regnet sammen førpris til 2480,- Superfornøyd! De fleste plaggene kostet mellom 30-50,- og jeg fikk annethvert plagg gratis! :D

Herlig, elsker kupp!
Har ikke vært der, men fikk tre bruktsalg-kupp idag :D
For 1000kr fikk vi en caboo bæresele, bambus ammeinnlegg, bobledress til neste vinter, boblejakke til neste vinter, masse andre klær og to babysengesett :D mesteparten helt ubrukt, resten ikke synlig brukt :)

Herlig, elsker kupp!
For 1000kr fikk vi en caboo bæresele, bambus ammeinnlegg, bobledress til neste vinter, boblejakke til neste vinter, masse andre klær og to babysengesett :D mesteparten helt ubrukt, resten ikke synlig brukt :)
Jeg og! Var kjempefornøyd med dagens fangst! :D Ser du og bør være det, wow du fikk mye for 1000,-

Jeg tenker og vi kan gjøre en del kupp på brukte ting til babyen og, da det er så kort brukstid på ting at de omtrent er nye.

Jeg og! Var kjempefornøyd med dagens fangst! :D Ser du og bør være det, wow du fikk mye for 1000,-

Jeg tenker og vi kan gjøre en del kupp på brukte ting til babyen og, da det er så kort brukstid på ting at de omtrent er nye.
Ja det er så morsomt, for jeg har aldri vært en som er flink til å finne ting på salg, da blir jeg så sykt fornøyd med meg selv når jeg gjør kupp :hilarious:

Ja f.eks caboo'en koster jo 1000kr ny, så der kom på en måte resten gratis :p Den er jo kun brukt kort tid, og vi visste at vi skulle ha en, så helt perfekt :) Det eneste jeg ikke vil ha brukt er vogn, bilstol og madrass, resten er jeg åpen for brukt. Men siden vi bor langt nord er det ikke så ofte jeg finner ting i nærheten, ikke vits å få ting sendt fra Langtvekkistan og likevel tape alt på frakt. Så idag er dagen å juble for :hilarious:

Ville bare tipse om salg på Kappahl, handlet en hel bærepose med klær fra Newbie, de har nå 70% og i tillegg 2 for 1. Betalte 350,- og regnet sammen førpris til 2480,- Superfornøyd! De fleste plaggene kostet mellom 30-50,- og jeg fikk annethvert plagg gratis! :D

Åh! Takk for tips! Da må jeg se om jeg får sjekket det ut! :D

Herlig, elsker kupp!

Så bra kupp! Sånne ting er til å bli i godt humør av :) jeg lurte på hvilken størrelse du kjøper på klær til vinteren? Har ikke barn fra før, så greier foreløpig ikke å tenke helt i de baner. Men kjøper du slavisk etter størrelsetabellen eller litt større?

Føler meg snytt, haha! Var innom der og så på salgstativet. Men varene var bare blitt satt ned med 20-30 kr. Enda det sto et skilt over med 70%. Skulle kjøpe meg flere bodyer, helt til jeg så den ferdigpriset lappen på. Da var du veldig heldig du :D

Det var litt av et kupp! Skulle løpt til nærmeste butikk hvis jeg ikke var stuck på sykehus :P. De har vel ikke nettbutikk?

Det var litt av et kupp! Skulle løpt til nærmeste butikk hvis jeg ikke var stuck på sykehus :p. De har vel ikke nettbutikk?
Åh, så synd! De har salg på nett og, men det er kun i butikk at man får 70% på alle salgsvarer så jeg nå :(

Håper det går bra med deg!

Føler meg snytt, haha! Var innom der og så på salgstativet. Men varene var bare blitt satt ned med 20-30 kr. Enda det sto et skilt over med 70%. Skulle kjøpe meg flere bodyer, helt til jeg så den ferdigpriset lappen på. Da var du veldig heldig du :D
Ja, følte meg kjempeheldig :D Visste bare at de hadde 70% på alt, så ikke 2 for 1 før en stund etterpå, gikk naturligvis helt amok da :P

Kjøpte en kjole. Lite ellers der. Skulle gjerne fått kjøpt strømpebukse, lie etc på salg. Det er jo det jeg trenger.

Så bra kupp! Sånne ting er til å bli i godt humør av :) jeg lurte på hvilken størrelse du kjøper på klær til vinteren? Har ikke barn fra før, så greier foreløpig ikke å tenke helt i de baner. Men kjøper du slavisk etter størrelsetabellen eller litt større?
Dressen var 6-12 mnd, så det bør nok treffe uansett :p uansett så bor jeg i nord, her har vi 9 mnd vinter og 3 mnd dårlig skiføre ;) altså kaldt så store deler av året at vi får brukt det uansett. Første barnet mitt var født på vinteren, og han brukte ullbodyer hele året, så vi har en del av det vi trenger. Resten tar vi etterhvert :) Dere kan heller vente å se, jeg kjøpte det kun fordi det var noe jeg visste jeg villle ha :)

Back
Topp