Newbie kappahl

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Er disse klærne litt store i størrelsen? Holdt en 50 Body i butikken istad og den så litt stor ut.. Endte med at jeg kjøpte en i størrelse 44... Det er til tiden på sykehuset, så skal ikke være noe bebisen kan svømme i ;)

Str 44 kunne min premature baby bruke i et par dager.. :P hun veide nesten 2,5kg.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Beklager sniking, trodde jeg var på generell men hoppa visst inn fra "latest" :-)

Jeg fikk en datter på 48 cm og hun svømte i str 50 fra kappahl. Men str. 44 ville nok ikke vært stort nok.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Str 44 kunne min premature baby bruke i et par dager.. :P hun veide nesten 2,5kg.. :P

Det går så bra ;)
Jeg får finne en Body jeg har fra før av i 50, så får jeg se... Damen sa jeg kunne få bytte det om 6 mnd om jeg ville, fordi dette var noe de hadde hele tiden,. Så er ikke sånn kjempe krise :) mener bare begge mine svømte i str 50 på sykehuset...

Syns og newbie er store i str. Har masse etter snuppa jeg gledeer meg til å ta frem igjen:D sååå fine klær.

For jenta mi er fortsatt newbie store i str. ho er vanligvis str 86 men kan fint bruke 74/80 i newbie sine klær.
Ikke er ho lita for alderen heller (2år i april). Men om det du kjøper er stort i begynnelsen er det jo ikke noe problem, for de vokser jo inn i det etterhvert ;) Men på det bilde du la ut ser du jo tydelig at de er store i str da.
Men det kan jo fint variere fra baby til baby, om en er tynn og smal kan den som kommer bli kraftigere. det vet man jo aldri.

Back
Topp