New kids on the block

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Hahahahahaha.. Hørte et klipp av de på tven i stad og bare måtte laste noen av sangene de hadde.. Var litt fan av de jeg før.. [:D][:D] Føler jeg er 12 år igjen jeg..!! Hehehe..
Skikkelig morro..

Hadde dere noen grupper dere var stoooore fan av når dere var yngre eller? Rockeband eller boyband eller hva som helst?

Jaaaa! Take That tok over for New kids de! [:D] Har fremdeles en video med de som jeg ser på innimellom.. Hehe.. For morro liksom.. Robbie både var er søt han.. [:D]

Jeg var stor fan av puddelrock jeg - Europe, Scorpions, Kiss, TNT, Bon Jovi, Mötley Crue, Iron Maiden, etc. (noe av det synes jeg er bra fremdeles) Venninene mine likte bedre Wham, a-ha, Creation, etc...

Var VELIDG fan av Bon Jovi en periode jeg og.. Var vel 12-13 år og drømte om å gifte meg med Jon Bon Jovi.. Han kunne jo vert faren min da.. [:D] Men syns den dag i dag at han er en pen mann ja!! Når han var med i Ally McBeal feks.. [:D][:D]
Har i bunn og grunn vert VELDIG opptatt av musikk alltid.. SKifta favoritt band rett som det var.. Det som varte lengst var faktisk Backstreet Boys.. [8|] Ja, det stemmer.. Har en mørk fortid som hysterisk boyband fan jeg.. [:D] 

En mørk fortid ja

Min største forelskelse var da jeg oppdaget Queen når jeg var 12.. det har aldri gått over igjen

ORIGINAL: *Kine*

Huff. Dette er flaut altså, men jeg digget Aaron Carter jeg  (lillebroren til Nick i Backstreet Boys) Det verste er at jeg var 13 og han var 11 eller noe sånt.... Hadde masse plakater av han på rommet mitt!

samme her[:D][:)]
i tilleg så var det jo backstreet boys å spice girls[:)][&:]

Hehehe.. Jeg digga Nick Carte i BSB da.. Så hadde jeg ei lillesøster, og ho digga Aaron.. Eller det vil si at jeg sa ho måtte like han! Hahahaha.. HerreGUD så teit..!! [:D][:D]
Er morro å ha noe å le av i dag da.. Hehe..

ja jeg husker da di der spicegirls å bsb var in!

da skulle jeg være geri å jeg vqr ilag med brian fra bsb!! ingen vei utenom, for nick hørte jo til emma[:D]

Jeg vokste opp med Kizz...så gikk jeg videre til Europe, Metallica og Guns`n`Roses, Bon Jovi osv....var på konsert med Guns når de var originale og store, helt sinnsykt!! Har også vært på Metallica og Megadeth....litt rockete av meg [:)][:)]

ORIGINAL: Sassi

Jeg vokste opp med Kizz...så gikk jeg videre til Europe, Metallica og Guns`n`Roses, Bon Jovi osv....var på konsert med Guns når de var originale og store, helt sinnsykt!! Har også vært på Metallica og Megadeth....litt rockete av meg [:)][:)]

jeg har fått med meg flere konserter med TNT, en med Kizz (Guns'n skulle vært oppvarmingsband, men første singelen deres slo igjennom i USA den uka så de trakk seg), metallica gikk jeg glipp av for da bodde jeg utenlands...

Hehe! Flere som var på Valle Hovin og siklet på Guns`n? Jeg vokste opp med metall og heavyrock, dvs Twisted Sister,Maiden, Dio, Kizz, TNT, Metallica, etc, og digger fremdeles alle i hop i en alder av 30. Har kommet frem til at jeg er stuck! Har heller ingen særlig interesse for nyere musikk; går heller på Deep Purple enn å kjøpe ny musikk.. Ang GN`R, begynte jeg å høre på  dem i 6.klasse, via et rykte om at Axl og Slash var døde av overdoser. Jeg gråt i hvert friminutt i flere uker fremover.. Akkurat det har jeg lagt bak meg:) Drev forresten "hetsekampanjer" på eget initiativ mot folk som digga NKOTB, osv, men det gikk begge veier! Kniiis!

Jeg var på Valle Hovin og så Guns, ja! Skikkelig stort for meg det, i en alder av 15 år. Var forelska i Axl, men det har gått over, må jeg nok si...[:'(]

Jeg må jo da si at jeg har alltid likt musikk som kiss, europe (Les: Joey Tempest [:D]) og guns'n'roses fordet om jeg var boyband fan og..! Husker ene året vi var på Bacstreet boys konsert i Oslo, så skulle Kiss være dagen etterpå eller noe.. Å jeg hadde SÅÅ lyst å gå!! Men fikk ingen med meg.. [:D]
Har en musikkglad pappa som har fora meg med musikk fra jeg lå i magen..
Liker alt fra Pantera til Vassendgutane.. [:D]

Må jo og si at jeg digger Deep Purple! [:D] Var på konsert med de i fjor og det var STAAAS! Gamle gutta KAN å rocke de.. Var kult å se vokalisten spankulere barbent rundt på scenen å synge Smoke on the water altså.. [:D]

Puh, det er ikke bare meg som er  fastgrodd! Har vært på tre purple, hvor av den ene på Drøbakfestivalen (2001, 2002?), da jeg dro mutters alene. Sist gang jeg så dem, skjønte jeg at de begynte å dra på årene(fornektelsen er sterk! Spesielt når det gjelder Ian Gillan...), for da måtte Gillan sette seg ned på en stol mellom låtene! Fikk med meg Kiss to ganger også,og sminket meg som Paul Stanley på den ene(Tror det var i 96). Så nok lur ut, men det spiller liten rolle! Martin i magen får også høre mye rart, og jeg spiller musikk med fullt overlegg, for han skal indoktrineres- sånn er det med den saken:)

Back
Topp