Nevn en ting _____

Babyen som gliser til meg om morgenen. <3

Lillebroren min som kom innom i dag for å fortelle at han skulle på date :Heartbigred (han er 16)

Bursdagsgaven min fra bestemor og bestefar :Heartpink

Jeg er gbp operert på mandag og familien min er veldig flinke til å ta hensyn til at jeg ikke er helt i form enda. Vesla på snart 5 var veldig stolt av at hun også hadde plaster i dag...dog på fingern hihi mens jeg har på magen <3

Snap fra lillebror på 21 for ca en time siden, bilde av fjeset hans og teksten: "gla i dæ lille storesøstra mi".
Da må man jo bare smile :D

Gutten min på 2,5 får meg stadig til å smile. Lillebror i magen får meg også til å smile når han styrer på inni der :) Ellers er det mange små ting og noen kjekke kjøp på ebay som har fått meg til å smile de siste dagene ;)

Lille på 3 år som har løpt rett i armene mine med verdens bredeste glis hver dag denne uka, når jeg henter i bhg! "Kom du no, mamman min?!" Sier han og gir meg en stooor klem! <3 :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært med en sjuende klasse på leirskole, og jentene begynte å gråte i går fordi de grudde til de måtte forlate sine nye BFFer og kjærester osv. Det hele ble nok litt overdrevet og overspilt, for de gikk rundt røde i øynene og hulket i et par timer mens de gikk fra rom til rom og klemte hverandre. Så gikk de en tur ut, og fortsatte å hulke. Jeg så på det hele med litt overbærenhet. Pratet litt med en av guttene i klassen mens vi var ute, han var litt forferdet og moret seg også litt over disse dramatiske jentene, og kommenterte at de hørtes ut som varulver. Da lo jeg godt. :D

At junior (som har vært ei uke hos pappaen sin) ble så tydelig glad for å se meg da jeg henta ham på bursdag i kveld!!!!!! :-D

Fotballkampen i dag. Go Rosenborg. XD

Back
Topp