Nevn en positiv ting fra dagen

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Det er mange som har det tøft, vanskelig og slitsomt om dagen. Derfor tenkte jeg det kunne være fint med en tråd hvor man kan nevne noe positivt som har skjedd i løpet av dagen. (selv om det såklart er helt i orden å snakke om alt mulig negativt i andre tråder altså :) )


Så i dag vil jeg nevne at vi fikk sove helt til 07.00 alle sammen. Sjelden luksus her i hus :D
 
Toåringen som våkner unødvendig tidlig til vanlig, våkna ikke før 7.45. Han har faktisk sovet til rundt 7.30 de siste dagene. Vi har droppa soving på dagen nå, så han tar tydeligvis igjen den tiden på natten:)
 
For første gang siden dette startet, så gikk leggingen på 30min OG de sov til 08 idag :D
I tillegg skal jeg på jobb, og det føles godt:happy:
 
Vi har hatt noen glimt av sol!
 
Jeg er på jobb og er veldig glad for at jeg har en jobb fortsatt. Har vært lei til tider, men nå setter jeg mer pris på det :)
 
Ser søvn er en gjenganger. Her sov minste 3 timer på dagen idag, eldste tok en hvil med iPad, og mannen og jeg slang oss tett på sofaen og duppet litt. Det var koselig og godt nå ❤️
 
Vinterdressen til baby kom i posten i dag, så får vi kost oss ute i godværet som kommer imorgen :)
 
Treåringen sov fra 20 til 08 uten å våkne en eneste gang! Et lite mirakel :D
 
Jeg og eldste har hatt koselig påskeverksted mens minstemann sov duppen :)
 
Vi har vært på skogs- og fjelltur i strålende vær og bekkenet holdt hele veien☺️ Osteskiver på bålpanne når vi kom hjem igjen :happy:
 
Foreldrene mine kom på dørå med påskeoverraskelser til oss. På grunn av vannkopper etterfulgt av koronatiltak har vi ikke sett dem på 1,5 måned, så det var utrolig godt. Ungene syntes det var litt sårt å ikke kunne gi dem en klem, for de savner dem veldig, men det var veldig koselig å se dem:)
 
Det var greit nok vær, og jeg var i god nok form, til å være med gubben og datteren vår på en tur i skogen :)
 
Guttungen og mannen hadde en tur ut i snøen som var kommet i natt og laget snømann, før all snøen smeltet
 
Mindre smerter enn igår :)
 
Back
Topp