Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg digger The Affair! Gleder meg til neste sesong senere i høst!Jeg har prøvd å finne en ny serie å følge med på på HBO de siste dagene, og begynte å se på The Affair idag. Er ikke helt sikker på hva jeg syntes enda.
The Affair er knallbra! Litt seig i starten kanskje, men det blir nok drama utoverJeg har prøvd å finne en ny serie å følge med på på HBO de siste dagene, og begynte å se på The Affair idag. Er ikke helt sikker på hva jeg syntes enda.
Åh, gjør det det? Nå ble jeg gladJeg digger The Affair! Gleder meg til neste sesong senere i høst!![]()
Jeg digger The Affair! Gleder meg til neste sesong senere i høst!![]()
The Affair er knallbra! Litt seig i starten kanskje, men det blir nok drama utover![]()
NetflixJa den e berre so bra! Me blei ganske hekta... Veit du når neste sesong kjeme i haust? Prøvd å googla det, men fant ikkje..Jeg digger The Affair! Gleder meg til neste sesong senere i høst!![]()
21. November, så ganske lenge til!Ja den e berre so bra! Me blei ganske hekta... Veit du når neste sesong kjeme i haust? Prøvd å googla det, men fant ikkje..
So fin oversikt! Thanx21. November, så ganske lenge til!blir å se Marcos før det da. Sesong 2 kommer 2. Sept!
her er sak i Aftenposten om seriehøsten med oversikt over datoer: http://www.aftenposten.no/kultur/Slik-blir-seriehosten-2016-602467b.html