Nevermind

Theeri

Betatt av forumet
Da sletter jeg dette innlegget.. trist man bare skal få svar av de "bedrevitende" som heller hakker på andre og sikkert ikke har noe bedre å gjøre, enn å få noen råd og tips som kan hjelpe..

Da takker jeg for meg her i 2008 forumet. [emoji112]
 
Last edited:
For det første, at han tisser på seg er virkelig ikke noe han kan noe for! Jeg håper ikke at du kjefter på han for det? Om det er hver natt, ville jeg ha tatt det opp med lege for lenge siden, det finnes en del ting som kan prøves.

Resten; høres ut som en ganske typisk ti år gammel gutt for meg. Har du hørt om PMTO? Tror kanskje jeg ville undersøkt om dere har tilbudet i kommunen der dere bor, og bedt om å få veiledning i forhold til hvordan du gir beskjeder ovenfor barnet ditt. Kjefting fører sjelden noen vei, det fører stort sett bare til utrygge barn, som lukker ørene for hva du sier.
 
Altså.. nå spurte jeg om tips for å gjøre det enklere å gå han til å gjøre ting UTEN å kjefte. Det med tissing om natta er noe han ikke kan noe for og som vi jevnlig er hos lege for.

Les mitt spm uten å komme med anklagelser. [emoji4] Takk.
 
Last edited:
Slik du skrev innlegget ditt, fikk du det til å fremstå som om tissing på natten var en del av problemet, og problemet var at du var "drittlei" av at han aldri kunne gjøre noe uten at du måtte kjefte.

Jeg anklagde ikke, jeg spurte. Derav spørsmålstegnet bak.

Står fast på rådet mitt om PMTO. Veldig lærerikt og nyttig, og man lærer mange teknikker for å få barna til å gjøre som man vil, uten kjeft.
 
Back
Topp