"Nettvett"

Jeg syns man er litt VEL sår hvis man skulle ta seg veldig nær av å få vite at man ikke var et planlagt barn.

|Frosken| skrev:
Jeg syns man er litt VEL sår hvis man skulle ta seg veldig nær av å få vite at man ikke var et planlagt barn.

Mye mulig. Jeg syns ikke det passer seg, med bilde og det hele.

Å omtale fosteret som "problemet" ble bare for drøyt for meg, altså.. Og ja, jeg er enig med HI. 

Hun har jo sagt noe om hvordan de skal takle den evt.situasjonen mot slutten av artikkelen.
Jeg synes heller det er bra at det blir fokus på at uønskede graviditeter faktisk forekommer for voksne, godt etablerte mennesker også jeg! Reagerte absolutt ikke negativt på måten det ble skrevet på, men syntes heller det var ganske smakfullt gjort faktisk!

Sicily skrev:
Å omtale fosteret som "problemet" ble bare for drøyt for meg, altså.. Og ja, jeg er enig med HI. 

Ja, reagerte på ordlyden jeg og. Ikke greit syns jeg.

Veldig fint at noen deler disse tankene, det er sikkert flere som sliter med det samme, men jeg synes det er ganske ufint mot barnet å bruke riktig navn og bilde.

Miriel skrev:
Veldig fint at noen deler disse tankene, det er sikkert flere som sliter med det samme, men jeg synes det er ganske ufint mot barnet å bruke riktig navn og bilde.

Ja, enig.

Miriel skrev:

Miriel skrev:

Enig! Man kan velge å være anonym.

Back
Topp