Nettutdanning?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Noken her som har tatt utdannelse på nett??

Fornøgd med det??

var det tungt?

ellers erfaringar mottas med takk[:)]

Dytter. Lurer jeg også[:)]

dyyyyytt

Jeg holder på med nettutdanning nå. Hadde første eksamen den 11. januar. Synes det er en grei måte å studere på, men man må ha selvdisiplin for å klare å studere på den måten.
Er man flink til å sette av faste tider, f.eks., til å lese/gjøre oppgaver, går det veldig fint.

Jeg studerer gjennom NKI og synes opplegget der er veldig fint. Det er muligheter for å finne andre som studerer det samme og samarbeide med dem. Det er også eget forum for de forskjellige studiene som er fint å bruke aktivt nå man lurer på noe.

Har tatt en del nettstudier ja. Det er helt greit, men krever en god del selvdisiplin [8|]
Men det er kjekt aa faa studere naar det passer meg. Og man har laerere og raadgivere online som man kan diskutere med og stille spoersmaal om man staar fast. [:)]

Meldte meg opp til et fag ved BI i høst. Var kjempefornøyd med opplegget deres, alt man trengte lå ute på nettet. Det var videoer av forelesninger, oppsummeringer fra kapittlene, innlevering av oppgaver, forum og mye mer. Lurte man på noe var det bare å legge inn spørsmålet på forumet så svarte nettlæreren kjemperaskt. Eneste nedturen var at jeg ikke fikk tatt eksamen da jeg lå langflat og kasta opp! Men leverte sykmelding og får ta eksamen på nytt til våren. 

Så spennande!![:)]

Vurderar sterkt å ta utdanning på NKI![:)]

jeg satt faktisk å tittet litt på nettstudier nå, kunne tenkt meg det, men aner bare ikke hva[8|]

hva tenker du på å evt ta?

ORIGINAL: SiTrOn

jeg satt faktisk å tittet litt på nettstudier nå, kunne tenkt meg det, men aner bare ikke hva[8|]

hva tenker du på å evt ta?

Eg vurderar å ta barnehageassistent![:)]

ORIGINAL: tafas

kan man ta sykepleier utdanning på nett da?[:D][8D]

det veit eg ikkje..

Men gå inn på www.nki.no så finner du ut av det![:)]