siljeheleen
Glad i forumet
Er det noen som studerer/har studert over nett før?
Jeg sliter mye med fravær på skolen. Jeg er mye syk, er gravid og trives dårlig på skolen i tillegg. Så jeg kan tenke meg at det heller lønner seg med nettstudie for meg, siden det kun er fraværet som drar meg ned på skolen.
Er det for sent å "melde seg på" nå?
Har jeg samme rettigheter som ved vanlig skole? altså, stipend, stønad til barnetilsyn og sånt..
Kan noen fortelle meg litt om nettstudier, hvordan dere gjorde det osv? :)
Jeg sliter mye med fravær på skolen. Jeg er mye syk, er gravid og trives dårlig på skolen i tillegg. Så jeg kan tenke meg at det heller lønner seg med nettstudie for meg, siden det kun er fraværet som drar meg ned på skolen.
Er det for sent å "melde seg på" nå?
Har jeg samme rettigheter som ved vanlig skole? altså, stipend, stønad til barnetilsyn og sånt..
Kan noen fortelle meg litt om nettstudier, hvordan dere gjorde det osv? :)