Nettsider

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hvilke nettsider og apper må du innom hver dag?

Jeg må på vg, db, facebook, nrk, bv, bv-app og en annen gravidapp jeg har.. Ikke alltid jeg blir der så lenge, men må titte innom alle minst en gang for dagen:P

Hva med deg?:)

Svinser alltid innom facebook, forumet og de to gravidappene. Når jeg er på pcn sjekkes sol, vg, dt, og fvn og eposten. :)

BVforum via HTC

Svinser alltid innom facebook, forumet og de to gravidappene. Når jeg er på pcn sjekkes sol, vg, dt, og fvn og eposten. :)

BVforum via HTC
fvn?:P Sjekker nok e-postenh flere ganger for dag.. Men der tikker det jo rett inn på telefonen som en melding, så da tar jeg det fortløpende:P

Vg, db, babyverden, blogger, bloggen, diverse blogger, stavanger aftenblad, FACEBOOK, hihi jaa :) og så instagram, epost, skype, og gravid-apper

Vg, db, babyverden, blogger, bloggen, diverse blogger, stavanger aftenblad, FACEBOOK, hihi jaa :) og så instagram, epost, skype, og gravid-apper

Hver dag? Men da er det en del scrolling også eller leser du hele siden?;)

Hver dag? Men da er det en del scrolling også eller leser du hele siden?;)
Ca konstant oppdatering, så får med meg det meste.. Men leser selvsagt ikke alle sakene på alle sidene :)

Ca konstant oppdatering, så får med meg det meste.. Men leser selvsagt ikke alle sakene på alle sidene :)
Hihi:) Hadde ikke greid å huske alle de sidene engang jeg:P

Hihi, det ligger i fingrene etterhvert :p
Kanskje det;) Men min hukommelse er så dårlig at den tiden jeg hadde 5-6-7 nettsider jeg tittet på daglig, så hadde jeg skrevet dem opp på en post-it som var festet til pcen sånn at jeg ikke skulle glemme noen:P

Kanskje det;) Men min hukommelse er så dårlig at den tiden jeg hadde 5-6-7 nettsider jeg tittet på daglig, så hadde jeg skrevet dem opp på en post-it som var festet til pcen sånn at jeg ikke skulle glemme noen:p
Hihi meget lurt! Nei jeg er nok en liten skrue når det kommer til internett, såsant jeg er innpå pcen da, ellers er det ikke så farlig om jeg ikke er oppdatert!

Hihi meget lurt! Nei jeg er nok en liten skrue når det kommer til internett, såsant jeg er innpå pcen da, ellers er det ikke så farlig om jeg ikke er oppdatert!
Hihi:) Jeg bruker kun pc når jeg skal skrive mye, sånn som her inne.. Ellers bruker jeg telefonen og da er det nok med vg, db og nrk;)

Måtte logge meg over jeg også, gikk litt sent å skrive på telefonen når det er så kaldt !!! "gjemmer meg under teppe"

Måtte logge meg over jeg også, gikk litt sent å skrive på telefonen når det er så kaldt !!! "gjemmer meg under teppe"
Hihi:) Her er det for varmt! Hadde bare på morgenkåpe, men jeg måtte ta den av for i hele tatt å ikke svime av:P Håper ikke noen hacker webcamen nå;)

Jeg må innom vg, dagblad, adressa, tk (avisa her), facebook, babyverden, en blogg jeg følger med, og mailen hvis jeg husker det :P

Jeg må innom vg, dagblad, adressa, tk (avisa her), facebook, babyverden, en blogg jeg følger med, og mailen hvis jeg husker det :P
Hva slags blog er det du leser? Synes aldri jeg finner noen som er så bra at jeg gidder å følge med jevnlig:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp