Nettshopping

B-gjengen

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Junilykke 2020 ♡
Hvilke nettbutikker går dere inn på når dere skal drømme litt om disse små fremtidshåpa våre? Jeg ønsker meg mer å gjøre på nattevakt, hehe :) Kan være klær, møbler, utstyr, bilder osv....

Selv er jeg heeelt sikker på at vi skal ha en navnetavle / fødselsplakat fra Tails! Kjære vene, de er jo så skjønne! <3

Jeg drømmer meg bort i babyklær[emoji7] ingen spesiell nettside.. det "kjipe", er at visst det er gutt så trenger vi egentlig ingenting[emoji28] men blir nok litt klær uannsett[emoji23] er så gøy å drømme seg bort

Var inne på kid.no da det var salg og kjøpte sengetøy, dyne, kluter og div som var på tilbud :)

Jeg har søkt litt på etsy. Mye fint og sært.

Jeg følger flere på instagram og Facebook. Det er farlig [emoji23] Noen lokale i Drammen som ikke har nettbutikk (Bitteliten, ertaberta og LilleSkatt), Lilleprinsen.no og et par til jeg ikke husker navnet på [emoji85] Det er mest klær og litt utstyr. Jeg følger en som har masse fint interiør, skal se om jeg ikke husker på å skrive det her inne neste gang jeg ser en post [emoji6]

Jollyroom.no
Minikids.no
Barnashus.no
Babycare.no
Lekmer.no

Det er så mange nettsider jeg titter innom, så oppdaterer når jeg kommer på fler [emoji23]

Jeg er ikke helt der denne gangen, for jeg synes det er så kjekt å handle til babyen jeg allerede har. Kanskje jeg begynner å tenke på mer til denne babyen når jeg er lengre på vei. :)

Jeg har ikke begynt å se etter baby ting, men handler mye til datteren min på 2 år.

lillemartine.no
bebitoshop.no
jollyroom.no
torgunns.no
snuppelus.no
carmell.no
rumpetroll.no
epleskrinet.no
hermine-lillesand.no
lilleprinsen.no
kidsparadise.no
kidsa.no

Så følger jeg en del inspirerende kontoer på instagram. Blant annet @barnerom.

Back
Topp