Nettshopping

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Tenkte jeg skulle finne meg noen gensere/topper som er litt romsligere rundt magen, men finner fint lite. Noen tips til nettbutikker jeg burde sjekke ut?

Syns du det er for tidlig med mammaklær?

Om ikke så kan du jo se på mamalicious og lekmer.no:-) Det eneste er at det skal litt godt gjøres å ikke bestille noe søtt til babyen samtidig:rolleyes:

cellbes.no har mammaklær til en rimelig penger hvert fall :)

Cellbes har jeg aldri hørt om, gøy med nye butikker! Gleder meg så til å gå i mammaklær med stor mage❤️ Mannen og jeg var i byen i går, og da stoppet vi både i mammaklær- og babyavdelingen på H&M for å kikke litt. Stas!

Har en del mammaklær fra før, og kan så klart ta frem noen gensere derfra etter hvert, men akkurat nå så tenkte jeg mer "vanlige" klær :) Skal uansett sjekke ut alle tipsene :) Klør i fingrene etter nye klær :D

Skjønner:-) Nettsiden til bestseller har jo mange butikker i ett, og ofte en del salg. Jeg har kjøpt gensre der mange ganger.

Cellbes har jeg aldri hørt om, gøy med nye butikker! Gleder meg så til å gå i mammaklær med stor mage❤️ Mannen og jeg var i byen i går, og da stoppet vi både i mammaklær- og babyavdelingen på H&M for å kikke litt. Stas!

Nei jeg hadde heller aldri hørt om det før jeg så det på reklame, og det ble sagt at dem hadde klær til alle fasonger :) Så da måtte jeg inn å kikke da om dem hadde mammaklær også, og da endte jeg opp med å bestille mammakjole og mammatopp :) Selv om jeg har masse mammatøy fra før :P

Back
Topp