Nettshopping

Lenore0315

Glad i forumet
Marsmellows-15
Vi har mye å glede oss til, inkl shopping :)
Mørke høstkvelder med regn og storm, med pcen på fanget og nettshoppe både til liten og stor.

Kanskje vi kan legge ut ulike sider her? Jeg kjenner ikke til noen i det hele tatt, så hadde vært moro med tips. Både utenlandske og norske :)
Både til babyen, mor og kanskje far? ;) Klær, utstyr, ting du ikke visste du trengte?

Excuse me- damn that autocorrect.

Etsy.com

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nextdirect.com :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Mine to største er: ebay.com & iherb.com :D
Jeg elsker iherb... jeg kjøper alt av stelleprodukter og annet utstyr/leke osv der.
Og alt av kremer,såper,shampoo,sminke,sunne mel, sunne bakevarer,teer +++ til meg selv :)

Syns det er en del pene mammaklær på Zalando.no

Mine to største er: ebay.com & iherb.com :D
Jeg elsker iherb... jeg kjøper alt av stelleprodukter og annet utstyr/leke osv der.
Og alt av kremer,såper,shampoo,sminke,sunne mel, sunne bakevarer,teer +++ til meg selv :)
Ditt beste iherb kjøp i forhold til sunne matvarer? Trenger tips :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg tenker mørke og kalde høstkvelder, tenkee jeg mer på å strikke til den lille :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Når jeg tenker mørke og kalde høstkvelder, tenkee jeg mer på å strikke til den lille :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Å flinking!!! :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Synes det er så deilig å koble helt av med noe håndarbeid etter at kidsa er i seng :)
Misunner deg som kan, kanskje jeg skal lære meg noe enkelt ;) kan bli en lang høst med venting :)

Av gode produkter til både mor og barn ( og far) vil jeg anbefale Forever living produkter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Misunner deg som kan, kanskje jeg skal lære meg noe enkelt ;) kan bli en lang høst med venting :)

Ja det synes jeg du skal prøve på ;) lugger mange instruksjons videoer på youtube og på garnstudio(et).no usikker på om det er "et" på slutten der.

Er produktene på iherb uten parabener? Evt. dere med barn - hvilke babyprodukter er uten parabener? Har ikke satt meg inn i babyproduktene ennå, men bruker selv ikke hudpleie etc med parabener. Spesielt nøye med det nå i svangerskapet.

Jeg har sett på endel ting på Ebay. Men jeg er den typen son er så forsiktig og litt pyse.. er litt redd for å få enten feil produkt, at det er noe feil på produktet eller for å bli lurt på noe annet vis. Noen ganger kan det jo være at produktet vi ser på bildet kan være litt forskjellig fra virkeligheten :/

Jeg har sett på endel ting på Ebay. Men jeg er den typen son er så forsiktig og litt pyse.. er litt redd for å få enten feil produkt, at det er noe feil på produktet eller for å bli lurt på noe annet vis. Noen ganger kan det jo være at produktet vi ser på bildet kan være litt forskjellig fra virkeligheten :/
Haker av at jeg kun skal få opp top-ratede selgere. Da føler jeg meg mer trygg:)

♡02.03.2015♡

Back
Topp