Nettopp gravid..

edvine

Gift med forumet
Er det noen som har vært på legen på kontroll enda?
Testet pos grav test tirsdag[:)]
Altfor tidlig å gå til legen enda for min del eller?

Grattis så masse med spiren[:D] 
Var hos legen sist uke, bare som forsikring tilfelle jeg skulle bli like syk som sist. Men foreløpig ser det bra ut[:D]

Grattis! Jeg ringte og bestilte legetime med en gang jeg testet positivt. For å få en bekreftelse på det fra lege også liksom:-) Skal dit på tirsdag!

Hei å gratulerer så masse med den vesle spiren[:D]

Har allerede vært hos doktor, testa på forrige lørdag å var hos doktoren på tirsdag [:-] Vet at det var veldig tidlig å gå, men fikk en ny time neste fredag da jeg skal ta litt forskjellige prøver og fylle ut svangerskapspapirer... Og så blir jeg henvist til sykehuset da, håper at jeg får tidlig ultralyd så jeg blir litt lurere på hvor langt jeg er kommet på vei[;)]

hei

Jeg var oppe hos legen samme dag som jeg testet positiv, leverte en urinprøve, fikk bekreftet at jeg var gravid.

Var hos ul i går og det var helt fantastisk [:D] så et lite nurk der og så og hørte hjerte slo[:)][:)][:)][:)] tror mannen også forsto det da.

Ring legen når du føler for det [:)]

hallo? ja jeg er svimete glemte jo det viktigste

GRATULERER MED SPIREN [;)]

Gratulerer så mye med spiren!

Jeg har time for registrering og prøver i morgen, legen som foreslo tidspunktet
i forhold til uker jeg er på vei.

Lykke til [:)]

Har vore i veke 6, men skal tilbake i veke 10 og fylle ut svangerskapspapir og slikt. Legen tykte det var tidsnok.

Grattis med spiren[:D][:D]

Tusen takk jenter får svar og gratulasjoner[:)]
Skal jo ha ekstra oppfølging jeg også pga det som skjedde sist,
så jeg kan vel likså godt bare ringe å få en time jeg også[:)].

Klem edvine

Hei og gratulere så masse![:)]
Ser at du er fra Ålesund, jeg bor rett utenfor[:D]

Back
Topp