Nettmøte - vil dere ha?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Har dere lyst på nettmøter? Evnt. hva? (Trening, slanking, kosthold, bilsikring, matpakke barn, etc etc etc....)

Vi har fått et konkret tips fra en bruker om at vi kunne fått inn en spesialpedagog som besvarte spørsmål om hvordan man skal takle de ulike trassaldrene. Er det flere som ønsker det?

Har dere lyst på nettmøter? Evnt. hva? (Trening, slanking, kosthold, bilsikring, matpakke barn, etc etc etc....)

Vi har fått et konkret tips fra en bruker om at vi kunne fått inn en spesialpedagog som besvarte spørsmål om hvordan man skal takle de ulike trassaldrene. Er det flere som ønsker det?

Dette er superaktuelt for meg selvsagt. :p

JAAA!!!!!!!!

Hellstrøm! Hellstrøm! Hellstrøm! Hellstrøm! Hellstrøm!!!!!!!!

Mye som passer for meg der:-) så jaaaaa:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja, absolutt!!! Kanskje Jordmor også? Jeg vet at man kan spørre jordmødrene på et underforum her men de har jo ikke så mye tid til å svare med en gang og alle :-)

Ja :)

Trass er et meget aktuelt tema.

Ok :-)

Jeg skal kontakte noen og se hva jeg får til :-) Hvilken dag i uka synes dere er best for å ha nettmøte da?

Ja!! Trass er jo et veldig aktuelt tema! Og jeg støtter forslagene over om lege og jordmor. Og kanskje en eller annen ekspert kan svare på spørsmål om samliv hos småbarnsforeldre?

Jaaaaa! Helsesøster, pedagog, ernæringsfysiolog, barnepsykolog, barnelege, fysioterapeut og masse mer er interessant!!

Back
Topp