Nettflix eller viaplay?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Viaplay. Fordi mannen har ordnet det.

Vi har netflix. Fordi samboer har ordnet det:p hehe. Vet ikke hvorfor akkuratt denne. Sikkert fordi det er den de fleste vi kjenner har:)

Har begge.
Netflix, fordi jeg betaler for det. Og den jeg hørte mest skryt om.
Viaplay, fordi jeg har min søsters konto på dataen min :p Så da benytter vi oss av den goden hehe.

Vi har nettflix.
Fant ut at det var billigere enn å leie via fibernettet.
Men de er dårlige på å legge inn nye filmer

Vi har begge. Er ikke de samme seriene på begge,så jeg ser på litt forskjellig :) Vi fiksa netflixen sammen. Viaplayen fiksa jeg. Får ikke med meg ting på de vanlige kanalene,og jeg haaaater reklame. Og så liker jeg å se på flere episoder i en sleng :)

Netflix her, men vurderer og skaffe viaplay også for litt variasjon. Syns netflix er veldig trege på å oppdatere serier, det er dumt!

Hadde begge en periode, men nå har vi bare netflix. Ble sånn fordi det var i hovedsak den som ble brukt av alle.. :)

Vi har begge og i perioder aktiviserer vi hbo nordic også :p

Last edited:
Har begge 2. Men vurderer å slette netflix kontoen da jeg ikke syntes det er noe særlig bra serier og filmer på den.. Viaplay er bedre. Vurderer å skaffe meg HBO istedet for netflix :)

Begge, har bruker på pappas netflix og betaler for viaplay selv.

Begge , også CanaL digital sin go.

Netflix. Ble anbefalt det av noen i mannen sin slekt.
Hva som er best tror jeg avhenger av hvem du spør. ;) Aldri prøvd Viaplay selv, og i det siste har jeg og mannen vært litt irriterte på Netflix. De har sletta to serier som han følger med på. :(

Har HBO også og er veldig fornøyd med den. :)

Vi har nettflix gjennom svogeren min ungene elsker det!!! (Heller det enn vanlig tv) men jeg synes egentlig ikke det er fantastisk, men gratis for oss, så tommel opp

Akkurat nå har jeg viaplay. Har hatt HBO nordic ganske lenge, har akkurat bytta.

Vi har netflix. Hadde viaplay før.
Syns egentlig ikke netflix er så fantastisk lengre, de er jo ufattelig trege til å oppdatere.

Vi har både netflix og viaplay... Vi voksne ser mest på netflix mens jentene ser på viaplay... Anskaffet oss viaplay da netflix mistet nick.jr seriene...

Har ikke hørt om viaplay, men her netflix. Så noen her nevnte at de ikke liker reklame: Jeg har ikke hatt tv på 6 år, så jeg hadde faktisk glemt at det finnes reklame midt oppi seriene. :-p
hehe

Netflix kunne sikkert vært bedre, men det er ikke dårlig. Det er mye serier der, og hvis du har skandinavisk netflix i en browser, og amerikansk i en annen, så har du faktisk en del å velge mellom ;-)

Hvis jeg vil se noe annet, streamer jeg via watchseries, som linker til andre streamsider.

Back
Topp