Nettene

~eXita~

Glad i forumet
I går natt var det blæææææææ.......!!! Sabine våkna, skreik i over en time. Sebastian våkna da hun ble lei, og hylte i en time!  Fikk 3 timers søvn den natten!

I NATT derimot..... Våknet Sabine litt da vi la oss, men sovnet fort etter litt babling! Sebastian sov heeelt til 9 og vekte oss alle! [:D] 

Hele familien ble samlet i sengen og der dormet vi alle og bablet litt til klokka var over halv 10.

Elsker slike morninger, men det er bare av og til det blir slik!

De er så opp og ned hær!!! Har dere det slik???

æsj.. ja du veit nu.. i natt så har Noah vært våken fra vi la oss i 01-tia til i rundt 4 i mårest... så våkna han i 5 tia igjen å sku ha mat.. sukk æ e sliten..

men han såv ei 3 timers kvila på formiddagen i går, og en time igjen på ettermiddagen. kan det ha nå å sei???

før natta i går va så bra igjen å da hadde han itje så lang dupp..[8|]

ORIGINAL: siv31

Min netter varierer ikke noe særlig. De siste en eller to ukene har hun lagt seg kl 19-19.30 våknet for pupp ca 24, våknet på nytt for pupp ca kl 03 og igjen kl 06. Kl 06 bruker eg å ta henne opp i senga så får hun pupp mens eg kan hvile øyelokka i opptil en time til. Står opp som oftes i 7 tia, kan av ogtil trekke det ut til kl 0.30. 

ÅÅåååååååå eg har lyst på en hel natt søvn. Det har eg ikke hatt siden Mathea var nesten 3 mnd

Stakar lille høna di, hvis du tyner henne fra 07 om morgenen å helt til 0.30....[>:][8D] hihi

gleder meg også stort til han såver hele natta ja!!! slitsomt å må opp 100 gang iløpet av ei natt liksom....

hahaha ja vil tru du ha hatt ei MEEEGET utålmodig jente sammen me dæ da!!!

Back
Topp