nette_mor's dagbok!

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
Jeg er 23år og kommer fra Rogaland, min mann og jeg har nå prøvd å bli gravide siden vi giftet oss i oktober. Har akkurat begynt på vår 4 pp.

Jeg har de siste dagene hatt en liten følelse på at det kansje kunne være noe denne pp, og vi har vell begge spøket litt og gitt hverandre litt forhåpninger.
Våknet opp på søndag 17nde og tenkte dette blir en kjekk dag, vært gift i 3 månder og bare 3 dager til IKM. Startet dagen med litt kos og så en tur på do, og da var tanta kommet på besøk [:(] Snakk om å totalt ødelegge en dag, men det er vell bare å komme seg ut og begynne prøvingen igjen, tanta kom vertfall før tiden og ikke etter.

Så nå blir det en prøveperiode til før vi har blitt enige om å vente litt, håper virkelig det klaffer denne perioden. Hadde vært litt tøft også, for vi ble sammen i oktober 07, forlovet oss i oktober 08 og giftet oss i oktober 09. Så min far har sagt at hvis vi klarer å få første ungen også i oktober 10 så er vi gode [:)] hadde vært kjekt å fått det til [;)]
 
Da satser vi selvfølgelig på en baby i oktober i 2010[;)]!
Masse lykke til!
 
Da er det blitt onsdag og jeg syns dagen går utroligt seint. Selv om de på en måte går fort, for er på jobb konstant. Har begynt med overtids måndene så jobber to 12timers dager hver uke, pluss litt lenger de andre dagen også av og til.
Nå har vi endelig kommet oss til perioden rundt eggløsning, så nå skal det virkelig prøves.
Men det som irriterer meg litt er at den dagen jeg skal ha eggløsning(ifølge BV) så skal jeg også til gynekolog [&:] Vil jo gjerne ha sex dagen før, men tenker at det ikke er så kult å komme til gynekologen med sæd fortsatt inni.
Men men hun har vell vert borti det før. [;)]
 
Vell det ble ingen baby på oss i oktober, jeg hadde virkelig så mange symptomer den gangen. Selv om jeg sa at jeg ikke trodde noe, håpet jeg jo veldi og derme blir man veldi skuffet [:(] men men kan ikke gjøre noe med det.
Så nå har vi bestemt å ta en liten pause frem til april, selv om jeg har veldi lyst på barn vil jeg helst ikke ha i nov eller des. Så vi venter og håper det klaffer til en jan - feb baby.
I mens vi venter har vi begynt å bli meg aktive, og noen kilo kunne jeg godt ha tatt av meg, så hjelper det også kansje. Hører at hvis man er overvektig kan det minske sjangsen for å bli gravid.
Så nå har jeg fått verdens største motivasjon for å gå ned i vekt, jeg vil ha baby og ingenting skal stoppe meg [;)]
 
Back
Topp