nettby:P

Maistte

Forelsket i forumet
har dere som har profil på nettby vært borti ukjente mannfolk som skriver meldinger, og den første meldinga dem skriver e "e du singel" eller "har du kjæreste".
blir kvalm av sånne egentlig.... høres skikkelig desperat ut. synes at selv om en mann liker noens profil på nettby, så e det naturlig å starte med et "hei, fint bilde" eller noe annet hyggelig... hehe

Får sånne brev heile tiå, te tross for at det står at eg ikkje e singel.
Bare te å ikkje svara som regel, og hvis de skrive mer så ignorere eg de.

æ svarer høflig, men sier som regel at æ ikke e singel. da blir det som regel slutt på brev :)

Det der skjer omtrent hver gang jeg logger på, plutselig et det et par stykker som sender noe sånt.
Nå er jeg jo blitt singel da, men gidder ikke svare forde, føler det blir litt desperat [8D]

Er ikke der nå lengre, men når jeg var der ble det en del slike brev ja..enda jeg skrev i profilen min at jeg hadde samboer og at jeg heller ikke var interresert i brev fra "guds gaver"..så ble dem fornærmet om jeg svarte høflig tilbake at jeg ikke var interrersert osv..spesielt utenlandske menn..jeg ble kalt både nazist og rasist i tilfeller..enda jeg forklarte saken at DET hadde ingenting med saken å gjøre..men men..har slettet meg derfra, så er ikke plaget lengre [:)]

Back
Topp