Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva synes du om nettsiden deres?http://jollyroom.no/ var inne og tok en titt der en dag. Var masse fint. Har ikkje handla til meg selv. Men bestilte en gave på søndag og den kom i dag. Så kjapp levering![]()
Hos meg virka den fint. Var inne via mobil bare. Men har sett en del innpå den. Har ikkje hatt problem herHva synes du om nettsiden deres?
Her bare hikker den, viser ikke bilder, og tar genrerelt veeeeldig lang tid å laste.. Er det det samme hos deg?
Har vært mye innpå siden der de to siste årene, men blir like oppgitt hver gang..
Så rart? Hos meg fungerer siden veldig fint, det viser bilder og jobber relativt raskt.Hva synes du om nettsiden deres?
Her bare hikker den, viser ikke bilder, og tar genrerelt veeeeldig lang tid å laste.. Er det det samme hos deg?
Har vært mye innpå siden der de to siste årene, men blir like oppgitt hver gang..
Takk denna siden har eg aldrig hørt talas om. Skall in å kollakomplett.no har alt mulig![]()