Nettbutikker

Molli

Glad i forumet
Tar i mot tips til fine nettbutikker med utstyr og fine babyleker :) Helst ikke så mye plastic fantastic..

http://jollyroom.no/ var inne og tok en titt der en dag. Var masse fint. Har ikkje handla til meg selv. Men bestilte en gave på søndag og den kom i dag. Så kjapp levering :)
Hva synes du om nettsiden deres?
Her bare hikker den, viser ikke bilder, og tar genrerelt veeeeldig lang tid å laste.. Er det det samme hos deg?
Har vært mye innpå siden der de to siste årene, men blir like oppgitt hver gang..

Her bare hikker den, viser ikke bilder, og tar genrerelt veeeeldig lang tid å laste.. Er det det samme hos deg?
Har vært mye innpå siden der de to siste årene, men blir like oppgitt hver gang..
Hos meg virka den fint. Var inne via mobil bare. Men har sett en del innpå den. Har ikkje hatt problem her :)

Så rart? Hos meg fungerer siden veldig fint, det viser bilder og jobber relativt raskt.

Back
Topp