Opplevd det én gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har det kun vært en ting jeg har bestiltOpplevd at ting har vært utsolgt men hele orderen har aldri blitt kansellert! Da har jeg bare fått beskjed om at den og den varen er utsolgt og så må jeg kontakte hvis jeg vil at hele orderen skal kanselleres![]()
Så bra! Det bør man jo selvsagt alltid gjøre. Har bare gjort det ved et par anledninger selv, men ikke alltid jeg gidder. Man blir jo skuffet etter noe slikt og det frister lite å handle der neste gangJeg svarer på mailen å sier fra at jeg synes de bør ha bedre kontroll
Outhnorth her også...For meg har det f.eks. vært Outnorth, Familiebutikken, Zalando som de jeg kommer på aller først. Har opplevd dette flere ganger, men heldigvis har det aldri gått så langt som i Saras tilfelle (der man til og med får beskjed om at varene er sendt).
Heldig du daHva i all verden? :S
Trodde ikke slikt var vanlig..? Aldri skjedd meg..
Heldig du da
Jeg blir koko snart av det her
Ja er det men typisk min flaksSer den. Det er for dårlig :O
De må jo ha mer kontroll enn så.. En ting er om én nettbutikk har én glipp, én gang... Men.. når det skjer gjentatte ganger, må det være veldig kjedelig..