Nettbutikker og utsolgte varer

Jeg har også opplevd d flere ganger.. Sykt irriterende..
Noen ganger har der vært hovedvaren, også har jeg bestilt litt ekstra siden jeg likevel betaler frakt.. Kiipt å ikke få akkuratt den varen da og likeveø betale frakt. Nå var det 2 for 3 på Kapphal.. Bestilte 6 varer, de hadde ikke den ene. Får beskjed at de 5 varene er sendt uten den 6 varen. Ser også at jeg har mista rabatten. Bittelitt dårlig syntes jeg

Opplevd at ting har vært utsolgt men hele orderen har aldri blitt kansellert! Da har jeg bare fått beskjed om at den og den varen er utsolgt og så må jeg kontakte hvis jeg vil at hele orderen skal kanselleres :p

Opplevd at ting har vært utsolgt men hele orderen har aldri blitt kansellert! Da har jeg bare fått beskjed om at den og den varen er utsolgt og så må jeg kontakte hvis jeg vil at hele orderen skal kanselleres :p
Nå har det kun vært en ting jeg har bestilt :)

Opplevd en gang. Fikk både ordrebekreftelse og bekreftelse på at varen var sendt. Ingen pakke kom, så etterlyste. Nei, aldri sendt, aldri hatt

Det var "for godt til p være sant" at noen hadde missagsseeviset som er sluttsolgt som vi mangler noen deler av. Men når de skrev det var sendt trodde vi jo de hadde hatt noe på lager

Jeg svarer på mailen å sier fra at jeg synes de bør ha bedre kontroll
Så bra! Det bør man jo selvsagt alltid gjøre. Har bare gjort det ved et par anledninger selv, men ikke alltid jeg gidder. Man blir jo skuffet etter noe slikt og det frister lite å handle der neste gang :(.

For meg har det f.eks. vært Outnorth, Familiebutikken, Zalando som de jeg kommer på aller først. Har opplevd dette flere ganger, men heldigvis har det aldri gått så langt som i Saras tilfelle (der man til og med får beskjed om at varene er sendt).

Aldri opplevd. :/

For meg har det f.eks. vært Outnorth, Familiebutikken, Zalando som de jeg kommer på aller først. Har opplevd dette flere ganger, men heldigvis har det aldri gått så langt som i Saras tilfelle (der man til og med får beskjed om at varene er sendt).
Outhnorth her også...
å torshov sport

Å jaggu fikk jeg ikke mail fra xxl også, et døgn etterpå om at de ikke kan levere varen....

:smiley-angry019:smiley-angry003

Hva i all verden? :S
Trodde ikke slikt var vanlig..? Aldri skjedd meg..

Heldig du da ;)

Jeg blir koko snart av det her

Ser den. Det er for dårlig :O
De må jo ha mer kontroll enn så.. En ting er om én nettbutikk har én glipp, én gang... Men.. når det skjer gjentatte ganger, må det være veldig kjedelig..

Back
Topp