Nettbutikk (lilleprinsen)

Julie*Lucas

Forumet er livet
Noen her som har bestilt noe derfra? Og vet hvor lang tid det tar? Bestilte ny vogn derfra på onsdag, og har ikke fått noe svar om når vognen blir sendt eller noe som helst....

Dytt

ORIGINAL: petrinesnuppa

har du betalt?
[&:]

Det blir sendt i oppkrav, så da betaler vi bare når vognen kommer.

Jeg har bestilt der, tok vel en ukes tid.
Bare å skrive henne mail, hun som driver lilleprinsen..

Jeg bestillte et lammeskinn derifra på søndag. På tirsdag var det fremme, så meg meg var de veldig kjappe.

Har bestilt der i fra flere ganger, bare gode erfaringer.
Send en mail og spør om du synes det tar lang tid! Har du fått ordrebekreftelse da?

ORIGINAL: Miba

Har bestilt der i fra flere ganger, bare gode erfaringer.
Send en mail og spør om du synes det tar lang tid! Har du fått ordrebekreftelse da?

Jepp, det har jeg. Den kom på mail rett etter jeg hadde bestilt. Har sendt en mail allerede (torsdag), men ikke fått noe svar.

ORIGINAL: lillebollebolla

Eg bestilte vognpose derfra, husker ikkje heilt kor lang tid det tok, men husker det tok kort tid [;)]

Samme her. Bestilte bilsete der for nokon år sidan og, tok ikkje spes lang tid det heller.

Godt å høre at de fleste har god erfaring med den nettbutikken. Får bare håpe vogna kommer om ikke altfor lenge[:)]

Jeg har handlet av henne for to år siden tror jeg det var, før hun byttet navn på butikken. Hadde ingenting å utsette på henne da i alle fall.

Back
Topp