Nettbrett ???

Rik på opplevelser, nemlig:)

Er jo stor forskjell på slaktepris da, feks på sau og ku/okser. Men man skal jo ha tid og:)

Merker presset her på min eldste jente som er syv år, hun vil nemlig ha Iphone "fordi" alle de hun er med har fått det! Jeg synest dette er altfor tidlig å begynne med mobil på egenhånd. Da og nettbrett, meg og gubben har hvert vårt. Om morningene sitter de gjerne i ca 15 min før menst vi lager frokost! Men de hadde aldri fått eget så de fikk bruke fritt, liker best å la barna pusle, memory, junior alias og slikt i real life med oss og ikke mot en ipad!

Her har de 1 på deling :P Eller blir jo for det meste jentene som deler. Minste var 2 år når vi fikk en, men var i hovedsak til de eldste. Minste så på film eller lignende hvis en av de andre så på tv, og så byttet de på. Rett og slett for å få litt slutt på kranglingen her i huset.

Minste er en racer på nettbrett/iPaden :P Spiller og koser seg med filmer :) Men nå har den fått ligget godt i fred i sommer, grei å ha i vintertid når det er så kaldt ute :P

Tlf derimot er jeg ikke helt fan av. Eldste her fikk vel tlf for 2 år siden, han var vel 9 da. Mellomste har allerede begynt å mase om å få en tlf hun også. Jeg vurderer siden hun er så mye ute og kommer gjerne hjem ca 2-3 ganger løpet av 7 timer. Leeeeeeenge ute og ikke helt vant til det. Greit med noe jeg kan få kontaktet henne med. Blir liksom ikke snakk om det beste på markedet da :P

Eldste på 6 år kjøpte sin egen iPad forrige uke, for sine egne bursdagspenger. Han velger dog å ut å leke fremfor paden, men når han først sitter på padda så går det stortsett i mattespill og FIFA, fotballfrelst som han er ;) Han får ikke lov til å sitte med den når han vil, og merker vi at det tar av så er vi flinke på å bremse. Det ble brukt mye iPad i barnehagen, til pedagogiske spill. Så når jeg laster ned spill så går det i matematikk, lær å lese, lær klokka osv. Han synes det er gøy å lære med paden :)

Back
Topp