Nett handel er farlig

nesco

Elsker forumet
Har nettopp hatt ei venninne oppe for å være med å bestille tøy til de små fra Danmark.
Vi endte opp med en hel haug klær i merke IdaT. Blir spennende å få det. Fant ei side hvor det var tilbud på en del av tøyet, så da shoppet vi like gjerne julegaver til tante barna våres også [8D] 
Shopping er farlig gøy

huff ja, ikke si det. Handler alltid alt for mye når jeg finner noe gøye sider på nettet!![:D][;)]

ORIGINAL: Perlemor til to

huff ja, ikke si det. Handler alltid alt for mye når jeg finner noe gøye sider på nettet!![:D][;)]

Ja, jeg også...

ORIGINAL: Mariamor85

hvilken side har du handla på? elsker IdaT tøy:D

Vi handlet på to forskjellige steder (begge fra danmark) Søkte bare på IdaT via startsiden, så fikk jeg opp mage sider (var mange andre bra/kule merker på de samme sidene)
IdaT og Me too liker jeg veldig godt. Orginal og mykt tøy [:D]

ORIGINAL: bente:

Ja, det er skummelt. Men veldig gøy! Og så blir man så lykkelig av det!! [:D][:D]

Enig[;)]

ORIGINAL: dynnna

ORIGINAL: Perlemor til to

Ja, jeg også...

Me too!

ORIGINAL: nesco

Vi handlet på to forskjellige steder (begge fra danmark) Søkte bare på IdaT via startsiden, så fikk jeg opp mage sider (var mange andre bra/kule merker på de samme sidene)

Men hvilken side er det salg på? har vært litt rundt om, er jo en del salg...men vet ikke om det lønner seg med porto og sånn?

ORIGINAL: nesco

Men hvilken side er det salg på? har vært litt rundt om, er jo en del salg...men vet ikke om det lønner seg med porto og sånn?

her blandt annet.. Norsk side som importerer og sender... Er salg der nå... kan velge melom porto på 40kr (brevpost) og 120kr (smartpost med sporingsnr)
http://www.bellajelica.no/index.html?lang=no&target=d9.html

Back
Topp