Nett dating..

Nei men det er fordi jeg er skeptisk til å møte menn fra nett.....syns det er skummelt..

Ikkje eg, men er kronisk stave-kontroll-freak.... *flau*... staves "dating" [8D] unnskyld, unnskyld- men eg har en nevrose på slike ting [8D]

Jeg har møtt mange frosker... men fant til slutt prinsen min - og nå er vi gift [:D]

ORIGINAL: Dollface

Jeg har møtt mange frosker... men fant til slutt prinsen min - og nå er vi gift [:D]

via nett??
hvor da?? [:D]

ORIGINAL: Isprinsessen

ORIGINAL: Dollface

via nett??
hvor da?? [:D]

aller først irc... [8D]
så spraydate..
og gubben fant jeg på hei.. dagbladets datingside.. tror den er slått sammen med en annen stor dateside nå.. har ikke vært der på over 3 år [:D]

traff faktisk kjæresten på nettby,av alle ting... men han er fantastisk [:)]

Møtte sambo på nettby! Men jeg visste sånn ca hvem det var fra før... Men det var der vi fikk skikkelig kontakt[:)]

www.match.com er tingen... Der traff jeg mannen min og sammen har vi en gutt på 2 år... Mange rare folk som tar kontakt og man må være kritiske, men om man bruker hodet sitt går det helt greit.....

ORIGINAL: MarensMamma

Møtte min samboer på blink i sin tid, vært sammen i 4 år [:)]

men skal sies jeg møtte mye rusk før jeg traff han, men hadde mye morro og da [8D]

Samme her,[8D][8D][8D] Masse gøy. Møtte mannen min til slutt der vi har vært sammen i 6 år nå og har en skjønn gutt på 3.
2 års bryllupsdag om 14 dager[:)][:)]

ja har prøvd ja...mye rusk og rask ja, men møtte et par som var helt "normal" men det ble ikke til noe mer av forskjellige årsaker....

Så kult at så mange har møtt hverandre på nettby.. Det var der jeg traff min kjære for 3,5 år og 3 barn siden [:)]

møtte også sambo på nettby:P for 3,5 år siden:P

Møtte eksen på Blink, var sammens i 5 år og fikk en sønn sammens.

Møtte min nye elskede på ett spillested kalt onlinebanditten (kombinert chatte og spillsted), første møtet var egentlig ikke så skummelt egentlig, pga vi hadde snakket en del sammens på tlf og via msn/skype. Jeg dro ned til Stavanger, smånervøs for at han ikke skulle dukke opp (bor jo 1600 km unna), samme dagen ble vi sammens. 2 mnd senere flyttet han nordover til meg og vi ahr det meget bra sammens[:D] Første gang i mitt liv jeg føler meg trygg på meg selv og ett forhold, ingen sjalusi, ingen paranoia, bare det å føle at man faktisk er ett sammens, ufattelig deilig, ikke minst kommuniserer vi jo faktisk[;)][:D]

Men selvfølgelig skal man jo være skeptisk uansett...

Har møtt forskjellige varianter i løpet av mine år med nettdating. Noen har jeg aldri snakket med igjen, noen møter jeg av og til, andre er gode venner av meg og noen igjen er sammens med venninner av meg[:D]

Traff min og på nettby... Tok den 8 timer lange turen for å møte han for første gang... NERVØØØØS...
Nå er vi samboere og min nr to og hans nr 1 på vei [:)]

Men har møtte mange rare og en MEGA skummel mann.... Huff, får mareritt i natt nå ja..

jepp[;)]

Jeg traff min på nettet, nå er vi lykkelig gift og venter vårt første barn

Men skal innrømme, var skummelt å møte han første gang[8D]

jeg begynte å treffe folk fra Mirc når jeg var 13 år,og møtte 13 stk frem til jeg ble 14 og fant da min kjæreste som nå er min eks.. men hadde det ikke vært for min eks så hadde jeg ikke funnet han jeg er samboer med nå; min drømmemann[:D]

når jeg traff alle de jeg traff så traff jeg dem alltid feks på torget mitt i byen osv,der jeg visste at det var masse folk..men hadde rett og slett aldri tørt å gjort det samme nå[:-]

ORIGINAL: MarensMamma

Møtte min samboer på blink i sin tid, vært sammen i 4 år [:)]

men skal sies jeg møtte mye rusk før jeg traff han, men hadde mye morro og da [8D]

Signerer hvert ord![:D]

ORIGINAL: Kattepus

Noen som har testa ut det?

Og hva syns dere om det...

Evt kom med noen gode historier;)

Møtte typen på chat.no i april i fjord, og snakka sammen hver dag til vi endelig møtte hverandre i september i fjord. Ble sammen 1 oktober i fjord, så har snart vært sammen 1 år [:)]
Jeg bodde i nordnorge, og han bor i østfold, så tok en ganske stor sjangse når jeg reiste hit ned [8D]
Så nå bor jeg her, ikke sammen med han (enda) oooog, jeg føler meg mer og mer nyforelska for hver gang jeg møter han

Back
Topp