Netopp blitt gravid

AngeLine

Gift med forumet
Hei alle sammen!

Jeg har nettopp testet positiv på en graviditetstest... så da melder jeg meg inn her [:D] Jeg skal være ca 4 uker på vei.. og veeeldig spent![;)]
Dette er vår første, og vi har "prøvd" i ca 2 år.... uten prev. så prøvde vi skikkelig nå i juli, og da klaffa det gitt [;)] Så har regna ut at jeg har termin ca 27/3.

Noen andre i samme situasjon, kunne vært koselig å blitt kjent.. og dele erfaringer osv. fremover [:)]

Klems fra

LineMOR [;)]

Gratulerer..

Jeg er 7 uker på vei nå. Fant ut for 3 uker siden at jeg venter barn nummer 2. Spennende. Har termin rundt 11. mars. Sluttet på p-pilla i slutten av april. Tok 1 1/2 mnd og så ble jeg gravid..Jeg er overlykkelig. Håper alt går bra med barnet..Håper ukene går fort framover.

Hei hei!

Vil også at ukene skal gå litt fortere, dette er mitt første da.. men kjenner at jeg er forferdelig bekymra.. tror liksom at mensen skal komme.. men men, blir vel bedre når jeg har vært til legen den 8/8. [:)]

Venta du lenge med å fortelle det til dine nærmeste? Vi har sagt det til noen gode venner av oss, men ikke noen flere enn det. Skal feriere sammen med foreldrene mine (vi bor vanligvis over 100 mil fra hverandre) har sååå lyst å fortelle det når vi er på ferie.. he he [:D] Er jo så glad at jeg vil fortelle det til alle! :)
Gratulerer til deg! og lykke til videre frem over...

Klems

hei og gratulere!!! jeg også venter mitt første barn ca 7 uker på veg. vi også venter med å si det til venner og bekjente foreløpig. har sagt det til noe få nære venner og skal si det til familen når jeg har vært med legen...du må ikke gå rundt å bekymre deg. selv om jeg forstår deg med tanke på hvor lenge dere har prøvd.tenk på alt det positivet som kommer nå og fokuser på det så går alt sikkert bra.jeg krysser fingrene for dere!!!!(selv om det sikkert ikke trengs)[;)]

Hei hei [:D]

Sant nok, kan ikke gå rundt å være bekymra, var inne på babyverden å leste på uke 5, så langt som jeg er på vei... og jeg har jo alle de "tegnene", her en morges fikk jeg det for meg at balsamen luktet noe mat lignende.. he he he [:D] Nei, har bestemt meg for å fortelle foreldrene mine det når jeg treffer dem på ferie [:D]

Har begynt å gå mer og mer opp for meg, og det er en deiiilig følelse! :) Har du vært til legen enda? når sånn ca har du termin? Håper alt er bra med deg :)

Klems

Hei, min termin er 23 mars. Jeg ble gravid 5 mnd etter at jeg slutta på p.pillene. Er veldig glad for at d gikk så fort. Dette er mitt første svangerskap så det er veldig spennende.
Klem

Hei alle sammen! Jeg kan endelig melde meg inn i terminklubben, selvom det ble litt før vi hadde tenkt! Hadde planer om å dra på ferie først, men det er en liten tass som har rukket å bli 7 uker allerede! Dette er superspennende og jeg har ikke klart å holde det hemmelig noen! Er litt overtroisk på det området , men krysser fingrene og håper at alt går bra likevel.. (har termin ca 8. mars tror jeg). Skal til jordmor og lege om en måneds tid. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg kan forvente at skal skje der? Gleder meg til å bli kjent med dere!

hei julie...gratulerer så mye[:D]
hos jordmor. vil de ta vekta di, mål av magen. lytte til hjertet
ta blodprosenten din. sjekke om du skulle ha noen sykdommer. og ta urinprøve. om ikke jg husker helt feil..
det er ikke så lenge siden men det er utrolig å fort en glemmer...[:D] lykketil

hei angeline!.jeg skal ikke til legen før den 11 august. syns det er litt lenge til men men. rart det med lukt asså. kan lukte skillingsboller på laaaang veg. her skal det ikke stå på apetitten[:D] har heldigvis ikke så trøbbel med middagslukt som andre... håper alt går bra med deg og du har begynt å glede deg over graviditeten!!!! har du fått vite termin??

hei julie!!! ble så som så med ferieplanene våre også da jeg plutselig fann ut at jeg var godt på veg[:D]. ting skjedde fort hos oss også, gikk bare 3mnd etter å ha slutta pillen... jeg har termin 9 mars og venter og vokser i spenning[:)]

Hei igjen.. Nå har vi virkelig begynt å glede oss over graviditeten begge 2 [:D] Samboeren min er helt i hundre.. og det er koselig! :) Lykke til videre til alle dere ny-gravide og takk for alle koselige meldingen jeg har fått.. Det er så morsomt å stikke innom her om kvelden og se hva dere har skrevet [:D]

jeg får bare ønske deg go ferie da angeline. har selv ferie om 3 dager. gleder meg. bynner å bli vanskeli å holde magen skjult på jobben[:)]

Heisan!

Jeg har termin 26. mars, og er skikkelig kvalm om morgenen... Noen andre som har det slik? Godt at vi er noen som kan dele bekymringer og gleder... Skal til legen 10.08, da legen er på ferie. Typisk det... Hadde ikke tenkt å fortelle det til foreldrene mine før etter at jeg har vært der, men synes det er litt lenge til. 2 graviditetstester og mange symptomer kan vel ikke lyve...

Fortsatt god sommer!

Kristin

gratulere så mye. heldigvis lite kvalm jeg.[:)] ønsker deg go sommer og velkommen i klubben he he he[:D]

Hei Hei! Nei, jeg er ikke noe særlig kvalm jeg heller... Hehe, min lege var også på ferie når jeg fant ut at jeg var gravid. så jeg har time 8/8. Det er dagen etter at jeg har kommet hjem fra ferie. Men har tenkt å fortelle foreldrene mine det når vi er på ferie. De blir sikkert kjempeglade.. jeg er den første i en stor familie. Så det blir vel litt ekstra stas. He he..

Lykke til videre alle mars- mammaer (klinger godt i mine ører)

Klems

Her fikk jeg jo svar på det jeg lurte på AngeLine. Første i min familie jeg også, så regner med et stort hurra.... Tenkte å si det til helgen jeg... Når reiser du på ferie da? Du får i såfall ha lykke til når du forteller det. Gleder meg til å høre hvordan de tok den store babynyheten...

Back
Topp