Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faktisk kun sett den første sesongen! Den ble litt avglemt da jeg begynte å se sons of anarchy i stedet forBreaking bad. Jeg elsket den.
Klart, du har sikkert sett den da![]()
Elementary og The Black List er mine favoritter, men det er mange andre bra der også..Om du skulle anbefale meg EN serie på netflix jeg bare MÅ se, hvilken ville det vært?![]()
Faktisk kun sett den første sesongen! Den ble litt avglemt da jeg begynte å se sons of anarchy i stedet for![]()
får ta den opp igjen etter hvert!
Begynte på making a murderer i går kveld, men ble så trøtt så måtte slå av etter 15 minutter![]()
Samboer her "liker ikke" tv-serier, så det er slikt jeg må se alene. Småkjedelig, men da får jeg sett det jeg vil da i det minste.SkjønnerVi så den sammen (jeg og kjæresten) og begge hadde glede av den serien.
Haha! Vet hvordan du har det. Etter at jeg ble gravid er ikke TV er ikke noe for meg etter kl. 21.00.
Samme her! Resultatet er at jeg har sluttet med nesten alle serier. Eneste jeg har fortsatt med er Game of Thrones og True Blood. Sistnevnte falt jeg av i siste sesong da. Liker ikke zombier.Samboer her "liker ikke" tv-serier, så det er slikt jeg må se alene. Småkjedelig, men da får jeg sett det jeg vil da i det minste.
Den falt jeg av for noen år siden, ble litt for sært selv for megSamme her! Resultatet er at jeg har sluttet med nesten alle serier. Eneste jeg har fortsatt med er Game of Thrones og True Blood. Sistnevnte falt jeg av i siste sesong da. Liker ikke zombier.
Samboer her "liker ikke" tv-serier, så det er slikt jeg må se alene. Småkjedelig, men da får jeg sett det jeg vil da i det minste.
Fargo (sesong 1) har han faktisk sett! Utrolig nok... Må være eneste serien han har fullført på de årene jeg har kjent hanJøssHan kan da umulig ha sett "den rette". Fargo er jo også veldig bra (HBO). Den må rett og slett folk like?
Men kan forstå at noen syns det blir langtekkelig i blant. For det blir jo det
White collar uten tvilden serien har ALT man kan ønske seg!