Netflix eller viaplay?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg er ihvertfall fornøyd med utvalget på den amerikanske netflix.. Utvalget med norsk konto synes jeg er litt begrenset.

Det er litt hipp som happ, ja. Har netflix og viaplay, men jeg må si at netflix er bedre enn viaplay - nå sitter jeg riktignok på den amerikanske netflix, men eldste datter hender at ser på barnetv på den norske netflix da viaplay har egentlig et ganske dårlig utvalg av filmer/serier for barn ettersom jeg selv har sett da. Så det her er siste mnd vi har viaplay, bortkasta penger når ingen sitter å ser på det og jeg gidder ikke å betale for at svigerbror og familien hans skal sitte på den, da får de skaffe seg sin egen bruker der gitt :P

Det er litt hipp som happ, ja. Har netflix og viaplay, men jeg må si at netflix er bedre enn viaplay - nå sitter jeg riktignok på den amerikanske netflix, men eldste datter hender at ser på barnetv på den norske netflix da viaplay har egentlig et ganske dårlig utvalg av filmer/serier for barn ettersom jeg selv har sett da. Så det her er siste mnd vi har viaplay, bortkasta penger når ingen sitter å ser på det og jeg gidder ikke å betale for at svigerbror og familien hans skal sitte på den, da får de skaffe seg sin egen bruker der gitt :P
Hvordan får dere tak i den amerikanske netflix? Den norske versjonen har jo bare gamle greier:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har begge. Valgte å starte å betale for Viaplay da gratisåret var ute. Netflix har noen ting jeg liker, Viaplay andre ting.

Har bare prøvd Viaplay og er ikke fornøyd. Utrolig dårlig utvalg.

Back
Topp