Netcom

ToSmå2010

Forumet er livet
Flere med netcom som verken får ringt eller sendt meldinger??
Har signaler, men får bare beskjed om at nettverk er opptatt.. [>:]

Da er det nok bare litt overfylt nett. Prøv igjen om litt. Kan sende en mail til sambo og høre med han om noe er galt jeg. Han jobber der

Samme her... Mora mi med Net Com også kunne ringe inn til meg, men jeg kan ikke ringe ut... Irriterende[>:]

Hmm okai.. Ja jeg kan ta imot telefoner.. Men ikke ringe ut/sende meldinger..

Funker fortsatt ikke her, er ei dame som sier "nummeret kan ikke nåes" ogås blir det brutt.. [:'(]

Fikk svar fra sambo nå at det ser ut som at de som har problemer er de med kontantkort og tvillingabonnement. 

ja okai, jeg har youngtalk.
Vet ikke hvordan type abon. det er jeg[8D] Men får bare håpe det funker etterhvert..

ORIGINAL: ToSmå2010

Vet ikke hvordan type abon. det er jeg[8D] Men får bare håpe det funker etterhvert..

Det pleier som regel å gås eg til etterhvert. De jobber med saken hvertfall[:)]

Jeg har også Youngtalk, å regner med det går under kontantkort[:-]

ORIGINAL: Badeand*

Okai, takk for at du sjekka[:D]

ORIGINAL: Badeand*

Okai, takk for at du sjekka[:D]

bare hyggelig [:)]

Da jeg hadde nettcom var det stadig tull med linjene.. Aldri hatt så mye tull med noen andre

Hehe, det funker igjen nå[:D]
Ikke ofte jeg har hatt tull med de faktisk..

ORIGINAL: EricaJenta

Da jeg hadde nettcom var det stadig tull med linjene.. Aldri hatt så mye tull med noen andre

Jeg har hatt netcom i mange, mange år. Og har kun hatt problemer med dem en gang, og det var tidligere i denne uken.
Har også mye bedre dekning enn andre med f.eks. telenor når vi er på plasser med dårlig dekning (hytta, sjøen o.l.)
Er GLAD i netcom jeg[:)]

Back
Topp