Nestlè reklamen

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Gidder dere fikse slik at den ikke ligger over deler av forumet ?

nestle reklame.jpg

Hei

Vi har gitt beskjed videre til de som håndterer reklamen for oss. Så får vi håpe det ordnes raskt.

Da var det igang igjen...

nestle reklame.jpg

Da var det igang igjen...

Vis vedlegget 34037

Hvis du tar deg to sekunder og laster ned AdBlock så slipper du absolutt all reklame på alle nettlesere. :)

Forumet ser sånn ut;
upload_2013-10-7_14-41-44.png

Og om jeg har lyst til å se reklame trykker jeg bare på den røde hånden oppe i hjørnet der og slår av AdBlock enten helt eller bare på den aktuelle nettsiden.

Sånn her ser det f.eks. ut på dagbladet midt på siden. Her vet jeg jo at det er annonser både på begge sidene (det grå området), men også midt på dagbladet siden der det bare er hvitt og tomt hos meg. Du slipper også annonse-filmer før filmen du f.eks. ser på youtube, db.no, vg.no osv.;

upload_2013-10-7_14-43-16.png

Og det anbefales jo hvert fall her på bv forumet, jeg ble helt gal av de Nestlé reklamene tidligere. :D

Hvis du tar deg to sekunder og laster ned AdBlock så slipper du absolutt all reklame på alle nettlesere. :)

Forumet ser sånn ut;
Vis vedlegget 34085

Og om jeg har lyst til å se reklame trykker jeg bare på den røde hånden oppe i hjørnet der og slår av AdBlock enten helt eller bare på den aktuelle nettsiden.

Sånn her ser det f.eks. ut på dagbladet midt på siden. Her vet jeg jo at det er annonser både på begge sidene (det grå området), men også midt på dagbladet siden der det bare er hvitt og tomt hos meg. Du slipper også annonse-filmer før filmen du f.eks. ser på youtube, db.no, vg.no osv.;

Vis vedlegget 34086

Og det anbefales jo hvert fall her på bv forumet, jeg ble helt gal av de Nestlé reklamene tidligere. :D

Jeg vil se litt reklame jeg da. Markedsføring er viktig for å kunne opprettholde et forum som er gratis for brukerene. ;)

•Autocorrect ftw•

Jeg vil se litt reklame jeg da. Markedsføring er viktig for å kunne opprettholde et forum som er gratis for brukerene. ;)

•Autocorrect ftw•

:) Da er det jo ikke noe problem! Reklamen lagres som sett på min pc også, jeg bare slipper å se på den. Så da er det vinn-vinn for meg og forumet, men Nestlé taper. Og det bryr jeg meg ikke om, helt enig i at forumet bør kunne finansieres av reklamen. Jeg bare trenger ikke å se den. :D

Back
Topp